וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: פולקסווגן ג'טה חדשה

הטיימס סקוור בניו יורק הפך לתפאורה עבור חשיפת הסדאן המשפחתית של פולקסווגן. אצלנו רק ברבעון האחרון לשנת 2011

פולקסווגן חושפת היום (שלישי) את הדור החדש לסדאן המשפחתית ג'טה, הנשענת על מכלליה של הגולף הקומפקטית ומוצעת בהעתק למפרטיה, להוציא תא המטען. חשיפתה נעשתה בטיימס סקוור בניו יורק מה שמאשר כי בתחילה היא תשווק בארה"ב (ייצור במקסיקו) ורק אחר כך באירופה.

אחרי שהוצגה הקופה הרעיונית לג'טה בתערוכת דטרויט בחודש ינואר השנה, איש לא נאלם דום נוכח הופעתה החיצונית הסולידית של גרסת הסדאן. המערך הוויזואלי אמנם שובר את קווי המתאר הקודמים, אך בתמורה עודכנה החזית אשר משווה לה מראה אגרסיבי יותר בזכות שילוב בתי התאורה המלוכסנים והספורטיביים בדומה לכל חטיבת פולקסווגן.

לעומת הדור היוצא, תפחה הג'טה החדשה כמעט בכל הסעיפים; אורכה מותח מקצה אחד לשני כ-4.64 מ' (תוספת של כ-9 ס"מ), גובהה כ-1.45 מ' ורוחבה משתרע על 1.78 מ'. בסיס הגלגלים צמח אף הוא ב-7 ס"מ לכדי 2.65 מ'. תא המטען מאחור מציע נפח של 510 ליטרים. היצע המפרט המאבזר זהה לתכנים הקיימים בפולקסווגן גולף, אולם ייתכן כי חלק מהדגמים יציעו תוספות חדשות שטרם צורפו לדור השישי של הקומפקטית. שש כריות אוויר ובקרת יציבות יהיו בגדר סטנדרט.

בחזיתה תאכלס הג'טה את כל סדרות המנועים המוכרות, כאשר באירופה תמכרנה בעיקר גרסאות הדיזל וכן הבנזין TSI בנפחי 1.2 ו-1.4 ל' (כולל הגרסה כפולת המגדשים לה 160 כ"ס) ו-2.0 ל' כשההספקים ינועו בין 105 ל-200 כ"ס. בגזרת הדיזל אלה מנועי ה-1.6 ל' 105 כ"ס וה-2.0 ל' 140 כ"ס. מידע על תיבות ההילוכים לא נמסר, אולם סביר שתוצענה התיבות הידניות וכן תיבות ה-DSG להן שבעה יחסי העברה. כמו כן, תוצענה גרסאות אקולוגיות על בסיס סדרת הבלומוושן להן צריכת דלק נמוכה ביחס לקטגוריה ופליטת CO2 בהתאם.

שיווק הג'טה החדשה יחל בקרוב בארה"ב ורק לאחר מכן היא תגיע לאירופה כאמור. לישראל על כל פנים היא תגיע רק בסוף שנת 2011, כך מסרה לוואלה! רכב היבואנית צ'מפיון מוטורס.

פולקסווגן ג'טה 2011. אתר יצרן
פולקסווגן ג'טה 2011/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully