וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתולי הרעם השחור

16.6.2010 / 9:39

רכב השטח הספורטיבי של QT מרגיש בבית בשטח הקשה ביותר כמו גם בעיר. האם השילוב הזה אפשרי בכלל?

ווילדקאט 300 זה לא בדיוק כינוי לרכב שטח חמוש בציפורניים של גור חתולים. על פי הוגה הכלי המרשים הזה דבון מארש, בעליה של חברת QT (שרכשה את הבעלות על המפלצת מ'באולר אוף-ראוד'), ה-STR300 הוא בדיוק המרשם לעורר את הפחדים הכמוסים ביותר של נהגי הספורטיביות בעולם, ובמיוחד אלה שגרים באנגליה או המתחרים במדבריות הגדולות. "אני לא אומר את זה רק כדי לגשש אצל לקוחות, אבל הווילדקאט שלי מרגיש בבית הן ברחובות בלונדון והן במירוץ הדקאר המתיש".

הרעיון של הווילדקאט 300 הונח על שלדת צינורות מרותכת מחוברת להנעה כפולה, דיפרנציאלים מחוזקים וענקיים ומערכות מתלים שהושאלו מגרסאות בכירות ממנו - כן, יש דברים כאלה. תחת הופעתו המבעיתה שוכנת יחידת בנזין V8 בנפח ארבעה ליטרים שנשלפה מסדרות הקצה של קבוצת יגואר ומפיקה כ-270 כ"ס. אלה בשידוך לתיבה ידנית חמישה הילוכים מאיצים במכונית ל-100 קמ"ש בפחות מ-6 שניות (בערך כמו לוטוס אליס, להבדיל הקילוגרמים העודפים) ועד מהירות מרבית של 184 קמ"ש במצערת מחוצה עד הסוף.

"הווילדקאט תפור לסוג מסויים של אנשים" כך מציין מארש, שאף מוסיף כי ה-300 הוא הדגם הכי צנוע בהיצע שלו. בשורותיו נמצאים עוד שני דגמים לא פחות מזרי אימה, כגון ה-400NSR וה-500DKR החזקים ממנו והיקרים בהרבה. "זה כבר מותאם לאנשים שבאמת אוהבים לפרוק את הזעם מחוץ לעיר. כלים אלה פחות מתונים מהווילדקאט 300". השאלה היא על פי מה מגדיר מארש את המילה "מתון". המחיר תהיו בטוחים לא יהיה כזה.

ווילדקאט 300 STR. אתר יצרן
ווילדקאט 300 STR/אתר יצרן

.

  • עוד באותו נושא:
  • ווילדקאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully