וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר האוס ומר בימר

21.6.2010 / 8:15

סדנת הרכב האמריקנית GT האוס העניקה ל-M3 טיפול קוסמטי ממיטב מרכולתה. את 414 כ"ס הם החליטו לצ'פר רק בעלון

תנסו רגע לבטא את שמה של סדנת GT האוס (GTHaus); נכון שהיא נשמעת כמו מעצמת שיפורים שמקום מושבה במינכן או סמוך למטות בברלין? למרבה ההפתעה, החברים ב-GT הקימו את מרכז הסדנה המופלאה הזאת בשיקגו אלינוי, ופועלים כשלוחה לכל המוצרים של ספקיות חלפי המירוץ מאירופה כדוגמת מאייסטרקרפט (Meisterschaft) פלומן (Flomann), ארדן (Arden) וקרייסיג (Kreissieg).

ברוב ימות השנה עסוקה הסדנה רק בשיפורים קוסמטיים המסתכמים בהוספת כנפיים, חישוקים גדולים יותר וכדומה, כחלק מהדגמות באירוע ה'בימרפיסט' של חובבי המותג בארה"ב ובקנדה. ולמרות שניתנה לה האפשרות להיעזר בקולגות מעבר לים, היא החליטה שהפרויקט הראשון שלה יתחיל רק עם שינויים להופעה החיצונית על מכונית שכולם אוהבים באמריקה ובעולם –M3.

במסגרת הפרויקט לובשת המכונית מסכה של מכונית מירוץ ולאו דווקא מכונית רחוב מסחררת כנגזר מהיקף השיפורים. ניפוחי כנפים מורחבים בכל פינה, חישוקי סגסוגת 20 אינטש על הצמיגים והחלק האחורי מעוטר כנף עליונה עשויה קרבון. כל מה שצריך כדי להראות לילדים עם המברג והנאון, איך עושים את זה כהלכה.

מי שרוצה להצטייד ב-M3 של GT האוס, נדרש להפרד מכ-15 אלף דולרים לפני מסים. הסכום אינו גבוה במיוחד מאחר ובמנוע הבנזין (4.0 ל' V8) לא נגעו הצוותים בכלל. ההספק נותר כ-420 כ"ס והמיאוץ ל-100 קמ"ש נמשך רק כ-3.6 שניות. מצד שני, יש כבר מי שבקרב פורום הבימרפסט טוענים שהמכונית תהיה איטית יותר בשל מרכיביה החדשים, ואף יפגעו לפיכך כישוריה על הכביש. בפעם הבאה מבטיחים ב-GT האוס - הטיפול יכלול תרופות עם השפעה יותר רצינית על המוח, של המכונית.

ב.מ.וו GT האוס. אתר יצרן
ב.מ.וו GT האוס/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully