וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתגר החדש של פרארי 458

16.7.2010 / 9:56

פרארי חשפה בביתה במארנלו את הגרסה התחרותית, קלת-המשקל והמתקדמת ל-458 איטליה. הצ'אלנג' הגדול ממתין לה ב-2011

באירוע אקסקלוסיבי שנתפר לסוכני המכירות של פרארי, חשפה היצרנית מאיטליה את ה-458 צ'אלנג – Contestare, על המשטח הפרטי במארנלו. גרסה זו מביאה הן אל מסגרת מירוצי הפרארי הסדרתיים והן אל ה- Trofeo Pirelli, את המהדורה הטכנולוגית והמושחזת ביותר ל-458, בזכות דיאטת כסאח רצחנית שהפחיתה ממשקלה הכללי כמה ק"ג ובשל שימוש נרחב בסיבי פחמן ופוליקרבונאט.

מבחינת מנועה המרכזי, לא בוצע כמעט שום שינוי למתכונת הניהול. ההספק המיוצר ממנוע ה-V8 בנזין הזרקה ישירה עומד יציב על 570 כ"ס המתקבלים ב-9,000 סל"ד מנפח של 4.5 ל' ובשידוך לתיבת הילוכים כפולת מצמד עם שבעה יחסי העברה. זאת כאמור ללא אופציה לגיר ידני, תכונה שהיא חולקת עם הפרארי אנזו.

אך מאחר וזוהי מהדורה חסרת פשרות, פרארי התאימה ל-458 כיול מתלים מהודק כדי לחלץ מכישוריה את המרב הטמון במכלליה, דקה לפני בכורתה הרשמית על המסלול. מערכת המתלים הונמכה בכ-3 ס"מ כדי לחדד את יכולת ההיגוי והתנועה, וזאת בחיבור אל בולמים קשים, מערך קפיצים משודרג, וסט הבילום שהושאל מהפרארי 599XX.

במהלך ניסויים על המסלול הפרטי של פרארי בפיוראנו, הצליחו בוחני מחלקת ההנדסה לקצץ את זמן ההקפה הרשמי של ה-F430 צ'אלנג' בשתי שניות אל 1:16.5 ד'. ועם נתון זה ברקע, נראה שה-458 איטליה צ'אלנג' מוכנה לכל אתגר שיקרה בדרכה בשנת 2011 בבואה לפגוש מכוניות אקזוטיות משופרות מקבוצתה. נפגש על מסלולי המירוצים.

  • עוד באותו נושא:
  • פרארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully