וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלוכלכות, נמאסתן

22.7.2010 / 9:43

סקר בבריטניה מצא כי 56 אחוזים מהנשים עושות לרכב הפרטי מקלחת רק פעם בחצי שנה, אבל גם הגברים מטונפים

סקר שנערך בקרב 1,000 משתתפים בבריטניה, ביקש לבדוק מי חרד יותר לניקיון המכונית - גברים או נשים? מתוך המדגם עולה כי נשים אינן מקפידות לנקות המכונית יותר מפעם בחצי שנה - 56 אחוזים מהן הודו שהפקירו את המכונית לחסדי האבק, לשלשלת היונים ושאר המזיקים לתקופה של 6 חודשים ויותר. הגברים מצידם אף הם רשלנים מלוכלכים, ו-44 אחוזים מהם עשו אותו הדבר. אולם, רק 4 אחוזים מהגברים לעומת 7 אחוזים בקרב הנשים, משלמים עבור רחיצה אוטומטית או ידנית.

"מי שלא רוחץ את המכונית גורם לה לנזקים לטווח הארוך והקרוב כאחד". כך אומר דרמוט הלפין, מנכ"ל החברה הסוקרת 'אוטוקוויק'. "זה לא רק נראה גרוע מאוד, זה גם גורם לפגמים קשים בצבע המכונית, במיוחד אלה הנגרמים מלשלשלת יונים". מעבר לשטיפה פעם בשמיטה, רק אחד מתוך עשרה אנשים (13 אחוזים) אמרו כי שוטפים את המכונית פעם ב-12 חודשים, בעוד 4 אחוזים הודו שלא רוחצים את המכונית בכלל, אף פעם. "לא ברור מדוע לא דואגים פה לנקיון המכונית. זה פוגע בערכן בשוק המשומשות".

עוד במסגרת ניתוח הסקר, ישנם מי שנמצאים בצד החיובי. למשל, 28 אחוזים מודים ששוטפים את המכונית פעם בחודש, 11 אחוזים עושים זאת פעם בשבועיים, ו-4 אחוזים מקרצפים את האוטו כל שבוע. "זה לוקח כל כך מעט זמן לרחוץ מכונית. תקדישו שעה ומשהו בכוחות עצמכם לכך ותרוויחו עוד כמה גרושים בעתיד. גם תשדרו כלפי חוץ שאתם אנשים נקיים, מה רע"?

ומה קורה כאן בארץ? ספרו לנו אתם ואתן, כל כמה זמן אתם רוחצים את כלי הרכב שלכם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully