וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: פרארי נקנסה ב-100 אלף דולרים

הקנס הגיע בעקבות ההנחיה של הקבוצה למאסה לאפשר לאלונסו לעקוף אותו בדרך לניצחון בגרמניה. המילטון עדיין מוביל

פרננדו אלונסו הוביל היום (ראשון) את פרארי ליום גדול-קטן במירוץ הוקנהיים, כשזכה בגראנד פרי הגרמני של הפורמולה 1. הנהג השני של פרארי, פליפה מאסה הברזילאי, הגיע במקום השני כדי להעניק רגעי שמחה נדירים ליצרנית הוותיקה, אך גם הם היו מהולים ברגשות מעורבים. ניצחונו ה-23 של אלונסו בקריירה והשני שלו העונה הגיע אחרי עוד רגע מעורר מחלוקת, כשבהקפה ה-49 קיבל מאסה הודעה לא ברורה מאנשי פרארי - בצורת קוד כנראה מוסכם מראש. "פרננדו מהיר ממך", אמרו אנשי פרארי למאסה, ולאחר מכן הברזילאי איפשר לספרדי לעקוף אותו בצורה די קלה, ולקחת את ההולכה.

מאסה, כידוע, מפגר הרבה אחרי אלונסו בדירוג הנהגים, כך שפרארי כקבוצה מעדיפה ניצחון של הספרדי. בסיום המירוץ ניגש המהנדס של מאסה, חיבק אותו והתנצל בפניו. אומנם במסיבת העיתונאים השניים שידרו עסקים כרגיל, אך החגיגות של היצרנית נראו מאופקות. בהנהלת הפורמולה 1 כעסו מאוד, וזמן קצר לאחר ניצחונו של אלונסו, נקנסה פרארי ב-100 אלף דולרים, בטענה כי: "אסור להוראות הקבוצה להשפיע על תוצאת המירוץ". כמו כן נמסר מהאיגוד כי המקרה יועבר הלאה למועצת הספורט המוטורי, לדיונים נוספים, שגם להם ככל הנראה יהיו השלכות על הקבוצה.

בסיום המירוץ נשאל אלונסו על האירוע: "אנחנו נהגים מקצוענים", אמר הספרדי, "אנחנו מנסים לעבוד כקבוצה, ואנחנו מנסים לעשות את המיטב בכל יום. אני חושב שהיה לנו יום עם תוצאה חזקה, ואנחנו שמחים עם זה". אלונסו המשיך להתחמק מהנושא, ככל שנשאל עוד ועוד שאלות מהעיתונאים, שאף שאלו אותו האם הטענות שמופנות כלפיו וכלפי פרארי, נובעים מכך שהוא חזק למירוץ האליפות: "אולי זה נראה ככה, כן", הסתפק הספרדי.

סבסטיאן ווטל הגרמני קיווה לחגוג מול הקהל הביתי שלו, אבל הנהג של רד בול, שפתח מהפול פוזישן, הסתפק רק במקום השלישי. לואיס המילטון ממקלארן הגיע רק במקום הרביעי, אך עדיין הגדיל את הפער שלו בצמרת דירוג הנהגים ל-14 נקודות.

דירוג הנהגים:
1. לואיס המילטון (בריטניה, מקלארן), 157 נקודות
2. ג'נסון באטון (בריטניה, מקלארן), 143
3. מארק וובר (גרמניה, רד בול), 136
4. סבסטיאן ווטל (גרמניה, רד בול), 136
5. פרננדו אלונסו (ספרד, פרארי), 123
6. ניקו רוזברג (גרמניה, מרצדס), 94
7. רוברט קוביצה (פולין, רנו), 89
8. פליפה מאסה (ברזיל, פרארי), 85
9. מיכאל שומאכר (גרמניה, מרצדס), 38
10. אדריאן סוטיל (גרמניה, פורס אינדיאה), 35

דירוג היצרנים
1. מקלארן - 300 נקודות
2. רד בול - 272
3. פרארי - 208
4. מרצדס - 132
5. רנו - 96

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully