וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרילנדר 2 מתחדש

4.8.2010 / 9:24

לנד-רובר מעדכנת את רכב הפנאי הקומפקטי בחזות מלוטשת ומנועי טורבו-דיזל חסכוניים ונקיים לשמירה על הסביבה. אופציה להנעה קדמית ב-2011

לקראת השקתו המחודשת חשפה לנד-רובר את מתיחת הפנים לפרילנדר 2. כפי שאפשר להתרשם מהתמונות, השינויים החיצוניים והפנימיים אינם משמעותיים ומסתכמים בעידון ביניים של הדור הנוכחי. חיצונית נעשה שדרוג בפגושים עם סידור חדש לבתי התאורה התחתוניים, פינישים קטנים סביב השבכה הקדמית, עדכון של גופי התאורה בשני הקצוות וחישוקים גדולים יותר. עוד ברשימה שלושה צבעים חדשים ותא הנוסעים בחומרים איכותיים משהיו וכן לוח מחוונים מחודש.

כדי להמנע מחיכוכים עם תקנות ה-CO2 מטעם הרגולטורים, לנד-רובר תשווק את היחידה הנוכחית בנפח 2.2 ל' עמוס בשורה של חידושים טכנולוגיים ואקולוגיים להפחתת תצרוכת הדלק ופליטת המזהמים. מנוע הטורבו-דיזל יוצע מעכשיו עם הספקים של 150 ו-190 כ"ס בשידוך לתיבה ידנית או אוטומטית עם שישה יחסי העברה. לדברי לנד-רובר, שני המנועים מציגים עלייה במומנט לחיזוק תאוצות הביניים בזכות מגדש טורבו בגיאומטריה משתנה. הביצועים השתפרו מעט עם תאוצה ל-100 קמ"ש בכ-10 שניות בדגם הבסיסי וכ-9 שניות בדגם הבכיר.

תצרוכת הדלק צנחה בשיעור דומה, אולם בלנד-רובר מתגאים בהפחתת מדד ה-CO2 מ-178 גק"מ אל 165 גק"מ התואמים כרגע את תקנות 'יורו 5' לזיהום אוויר. בשנה הבאה תשווק לנד-רובר את דגם ה-ED4 מצוייד בהנעה קדמית בלבד על בסיס שני המנועים המוזכרים לעיל יחד עם בקרת 'עצור וסע' לצמצום גמיאת הסולר בעת עמידה ממושכת. על פניו נראה שלצד האח איווק שיושק בקרוב כעוד מועמד קומפקטי בקבוצת הפנאי, המותג הבריטי הוותיק ערוך היטב לשנת 2011.

לנד-רובר נמצאת כיום בבעלותה של טאטא ההודית אשר רכשה את יגואר ולנד-רובר מפורד ב-2008 בעלות של 2.8 מיליארד דולרים. לאחרונה הודיעה טאטא כי היא מתכננת להרחיב את שורותיהן של שתי היצרניות הבריטיות בהדרגה על רקע הצמיחה בביקוש. שני המותגים זינקו בחודש יוני ב-60 אחוזים אל סך מכירות של 57,153 מכוניות השנה, שעה שקרברניטי טאטא סימנו את סין כיעד מועדף להגדלת הרווחים; החברה צופה כי לנד-רובר תמסור בשוק הסיני כ-20 אלף יחידות עד סוף 2011, בעוד יגואר שואפת לכ-5,000. עוד עולה כי ייצור המכוניות יועתק בקרוב לסין.

  • עוד באותו נושא:
  • לנד רובר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully