וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SLK בתחפושת יקרה, מאוד

4.8.2010 / 13:28

חברת HMC תייצר שש מכוניות ספורטיביות נדירות על בסיס מרצדס SLK55 של חטיבת AMG. כוח ורטרו במחיר דמיוני

מאיזה סכום הייתם מוכנים להפרד כדי לרכוש מכונית קלאסית מצויידת בטכנולוגיה מודרנית? חברת HVC (Helvetic Motor Company) דורשת כ-260 אלף יורו על דגם ה-HIDALGO ספורט-קופה שלה, שהם כ-1.3 מיליון שקלים לפני מסים. הייצור שלה הוגבל ל-שש יחידות בלבד כך שלכאורה הסיכויים לרכוש אותה או אפילו לראותה על הכביש פחותים ואפסיים מבחינת מרביתנו בחלק הזה של כדור הארץ. אולי בכל זאת?

עם תג מחיר כל כך דמיוני אין ספק שזו פנינה מוטורית ליכולים בלבד, שעלותה כפסיעה וחצי ממכוניות אקוזטיות חדשות בין אם של פרארי, פורשה, קוניגסג, למבורגיני וכדומה. סקירה חיצונית על קוויה אולי רומזת מדוע הסכום כל כך גבוה בשל סגנון הרטרו המיוחד. אולם, כשמקלפים את השבכות המפוסלות מתחוורת תמונה שמטילה ספק בכוונת מתכנניה לתמחר אותה בצורה כל כך מוגזמת.

תחת המטעפת מבוססת היצירה על מכלולי מרצדס SLK55 AMG. מכונית רודסטר אגרסיבית סדרתית שעלותה בישראל כ-660 אלף שקלים לערך. היא חמושה במנוע V8 בנפח 5.5 ל' המייצר 360 כ"ס ו-51.8 קג"מ ב-4,000 סל"ד. הכוח נשלח כמובן לגלגלים האחוריים דרך תיבה אוטומטית עם שבעה יחסי העברה (7 ג'י טרוניק) המאיצים בה ל-100 קמ"ש ב-4.9 שניות ועד מהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש.

אין שום דבר באמת יוצא דופן ברכיבים שלה, לא החיצוניים וגם לא באיברים הפנימיים (לא פורסמה תמונה של תא הנוסעים). האם זה שווה תוספת כפולה על מחירה של ה-SLK? יכול להיות שכן אם לוקחים בחשבון שהאנשים שהינדסו אותה, כולם פליטים מבוקשים של יצרניות תחרותיות מסבב הפורמולה 1. אלה החליטו לקחת פסק-זמן מהקרקס הנודד של ה-FIA ולהרוויח כמה גרושים מהצד. כסף קטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully