וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי בעלי מאזדה 3 ו-5 יזומנו למוסך

12.8.2010 / 7:00

מאזדה העולמית תזמן בקרוב את בעלי ה-3 וה-5 עם מנועי 2.0 ליטר לתיקון ליקוי במשאבת ההגה כח. כ-7,000 יחידות בישראל

מאזדה העולמית מודיעה כי בשלושת החודשים הקרובים, יקראו לתיקון יזום שני דגמים מתוצרתה, ה-3 וה-5 בגרסאות מנועי בנזין 2.0 ליטר שיוצרו בין התאריכים ה-1 באפריל 2007 ועד ה-30 בנובמבר 2008. הקריאה היזומה קשורה להחלפת משאבת ההגה כח במכוניות אלה, והיא מגיעה כפעולה מונעת מטעם היצרנית לאחר שבמספר כלי רכב התגלתה נטייה לפתח קורוזיה על אחת מצינוריות המשאבה, מה שעלול לגרום לקושי בתפעול ההגה.

קריאת התיקון רלוונטית גם לישראל. החל מאמצע חודש ספטמבר, תקרא היבואנית 'דלק מוטורס' לתיקון יזום של כ-7,000 בעלי מכוניות מסוגים אלה (5,000 יחידות מדגם מאזדה 5 ו-2,000 מדגם מאזדה 3) עם מנועי 2.0 ליטר בלבד.

הזמנות מסודרות תישלחנה לבעלי כלי רכב אלו מהשנתונים והדגמים המדוברים, לתיאום הגעה למרכזי השירות של החברה לצורך החלפת משאבת ההגה כח. משך התיקון יעמוד על בין שעה וחצי לשעתיים לכל רכב וללא עלות מצד הלקוחות. משרד התחבורה יודע אודות קריאה זו, למרות שלדברי החברה לא מדובר בליקוי בטיחותי.

הקריאה בישראל הנה חלק מתיקון שיוזמת מאזדה לכחצי מיליון כלי רכב מסביב לעולם, מהם 300 אלף יחידות בשוק האמריקני והשאר באירופה, יפן, סין, אוסטרליה וכו'. מאזדה מציינים כי לא מדובר בקריאת תיקון שגרתית או בטיחותית (מלבד השוק האמריקני), אלא בתיקון יזום שנועד למנוע סיכוי, גם אם קלוש, לתקלה בתגבור ההגה במכוניות אלה.

זו אינה הפעם הראשונה בה נקראת המאזדה 3 לתיקון על ידי היצרנית. בפברואר 2008 נקראה ה-3 לתיקון ליקוי בצמת החשמל, באפריל 2009 נקראה ה-3 שוב לתיקון בארה"ב לצורך תיקון בצמת החשמל שעלול לגרום לקצר וכיבוי המנוע, באפריל 2010 היא נקראה לתיקון ליקוי בצנרת השמן במנוע ובחודש יולי השנה פתח האיגוד הבטיחות האמריקני ה-NHTSA בחקירה אודות חשד לכשלים במערכת ההיגוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully