וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יפ רנגלר מתחדש

22.8.2010 / 10:11

רכב השטח האמריקני זוכה למראה חיצוני מלוטש ותוספות אבזור המחדשות את מפרטיו. אין שינוי במערכות ההנעה

מותג ג'יפ שבשליטת קונצרן קרייזלר-פיאט, משחרר פרטים ראשונים על הרנגלר המחודש לשנת 2011. מתיחת הפנים כוללת את כל דגמי הרנגלר ביניהם 'אנלימיטד', הגרסאות הפתוחות ועוד מהדורות משניות כגון הסהרה. מלאכת העדכון מרוכזת בהוספת מאפיינים לתא הנוסעים על בסיס ערכת קוסמטיקה קלה. פינישים ועיבוי חומרים נמצאים באיכות הגימור ובתכונות ההפעלה של מערכות המכונית. עם זאת, מחלקת ההנדסה לא נוגעת במכללי ההנעה שנותרו כפי שהיו.

במסגרת מתיחת הפנים זוכה הרנגלר להנדסת אנוש משופרת ביחס לדגם הקודם. מבחינת מרכב צויין כי שטח החלונות הורחב לשיפור שדה הראייה. בתא הנוסעים, כל מערכת הקונסולה הפכה שימושית מבעבר וכעת נגישה להפעלה ופחות מסורבלת; גם לוח המחוונים המתיישן של הרנגלר הוחלף בסט מודרני שמתאים לעשור החדש. עוד נאמר כי התווספה משענת יד מרכזית ובה נכללים גם תאי אחסון חדשים.

בעמדת הנהג גלגל הגה בעיצוב שונה, עם הפעלה מובנית למערכת שמע MP3. עוד בקרים שצורפו לגלגל ההגה הם בקרת שיוט והפעלת הטלפון הסלולרי על ידי לחצן ייעודי. עוד בעניין מערכת השמע, הותקן שקע USB מהיר המחובר לצג המרכזי. בג'יפ מדגישים כי מרב החידושים נעשו בתא הנוסעים, אך לא נשכח נושא האיטום החיצוני ששופר משמעותית על מנת לעטוף את הנוסעים בתחושה מפוארת יותר. התחלת ייצורו של הרנגלר החל לאחרונה במפעל האמריקני באוהיו. שיווקו באירופה וכן בישראל צפוי לקראת 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully