וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את המאזדה 3 הבאה שלכם

31.8.2010 / 9:01

מאזדה חושבת על העתיד וחושפת את השינארי קונספט, מכונית קופה ארבע דלתות יוקרתית ממנה תפסל את ה-3 הבאה

מאזדה חושפת טרום הבכורה הרשמית בתערוכת הרכב בפריס את השינארי (Shinari) קונספט, מכונית רוואה יצירתית במרכב קופה 4 דלתות עליה תקום כל משפחתה בחמש השנים הבאות. במעמד זה נערך המותג הפופולארי בשתי חזיתות מופרדות: ציור הסגמנט העממי החדש וכניסה מחודשת לקבוצת הפרימיום במטרה להתחרות באודי, ב.מ.וו ומרצדס.

השינארי הוצגה לראשונה בפני קהל מצומצם באירוע שהתקיים אמש (שני) במילאנו איטליה. מנכ"ל החברה איקאו מיידה שנכח בהשקתה סיפר לכלי-התקשורת המקומיים כי השינארי טומנת בתוכה את השפה העיצובית המגובשת של הדגמים העתידיים. "מה שאתם רואים לפניכם זה את הדור הבא של מכוניות מאזדה, אבל לא רק. ישנן עוד הפתעות בדרך בתחומי הטכנולוגיה והגימור". עוד במסגרת השקת הקונספט ננטשה סופית שפת העיצוב העכשווית 'נאגרה' לטובת קוד גנטי חדש המכונה 'קודו' (KODO), שפירושו ל-Soul Of Motion - "נפש התנועה".

השינארי תוכננה על ידי שלוש סדנאות העיצוב של מאזדה בארה"ב, גרמניה ויפן ומכאן שהחיבור הגלובאלי רומז כי החברה תפעיל מאמצים להתאים את כלי-הרכב החדשים אל השווקים בהם תפיץ את המכוניות החדשות. למרבה הצער על השינארי קונספט עצמה אין הרבה פרטים, מאחר וזו הוגדרה מראש כתצוגת אופנה וקדימון. מה שכן ידוע הוא שהיצרנית שמה דגשים על רף איכות החומרים והעיצוב החיצוני. "אנחנו מאוד רוצים לשחק במגרש של הגדולים יחד עם ב.מ.וו ואודי ומאמינים שזה עוד יקרה", כך דרק ג'נקינס מנהל מאזדה בארה"ב.

מוקדם לקבוע בוודאות אם השינארי תרתם למוצר עצמאי בתום תערוכת הרכב בפריס ותגיע לפס הייצור כקופה ארבע דלתות אמיתית. אולם, בהחלט אפשר להבחין מעבר לקימוריה כי מסתתר לכאורה דור המשך אפשרי למאזדה RX-8 שעתידה להיות מוחלפת ברכב ספורטיבי צנוע יותר מהדגם היוצא. האפשרות השנייה, הריאלית (כפי שעולה מבכירי החברה), היא מכונית פרמיום גדולה דוגמת הקסדוס 9 עליה השלום, להבדיל המיצוב והתכנון שיהיה הרבה יותר מוקפד ויכוון ישירות לקצה העליון של הקבוצה, אל הקצפת.

מאזדה שינארי קונספט. אתר יצרן
מאזדה שינארי קונספט/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully