וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנר עושה סדר באודי A1

7.9.2010 / 15:36

סדנת סנר התלבשה על האודי A1 החדשה ועטפה אותה בקישוטים ססגוניים ומנוע משופר בגזרת הסולר. לא צריך לחכות ל-S1

התכנית הראשונה לאודי A1 משופרת הגיעה בתחילת אוגוסט, כשסדנת הבית של פולקסווגן - ABT, סידרה לה מערך שדרוגים שעיקרו הדגשה של מערכות הינע הבנזין וסט הפליטה. כעת מגיע תורה של סדנת סנר (SENNER) השכנה, וזו מנסה לחולל משהו דומה על מנועי הדיזל העממיים. הפרק הבא? לכאורה אודי S1, שרבים מצפים לה בכיליון עיניים.

להבדיל מ-ABT, סנר עושה שימוש בטכנולוגיות פשוטות יחסית שעלותן פחותה גם בשל המיתוג הפחות מוערך בעיני קהל היעד של הסדנאות. עם זאת, היא אינה מציעה פרויקטים פושרים או מוגבלים מכאנית. בסיס הסט שמוצע לאודי A1 מזניק את הספק מנוע ה-1.6 ל' TDI מ-103 כ"ס אל כ-141 כ"ס בקירוב (שדרוג ה-ECU) ואת המומנט מ-25.5 קג"מ אל 31.6. השידוך לתיבה הידנית שישה הילוכים מספר על מיאוץ קלאסי מהמקום ל-100 קמ"ש ב-8.9 שניות (10.5 ש'). סט מתלים בכיול קשיח של חברת KW מבטיח יכולת היגוי מושחזת.

חלילה לשלוח אותנו לכביש בהופעה מרוסנת, סנר התאימה אריזה חיצונית שמסתכמת בעיקר בחישוקי סגסוגות גדולים בקוטר 18 אינטש מסדרת Barracuda Voltec. אפשר לבחור בנוסף לאלה צמיגים באיכות גבוהה מאוד תוצרתHankook S1 Evo ולרכוש גם חיפויי פנים לתא הנוסעים במרקם שונה. עלות הסט נאמד בכ-4,000 יורו (כל התוספות), שהם כ-20,000 שקלים לפני מס. מתחילים במעט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully