וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

500 סוסים עם אודי

5.9.2010 / 12:24

אודי TTRS מקבלת טיפול הולם מסדנת ABT שהופכת את מכונית הקופה לקרבית במיוחד. 500 כ"ס הם בדיוק מה שהיא צריכה?

זה לא הדבר הכי טריוויאלי בעולם לשדרג משהו שאין בו שום דבר רע. אבל הקצנות כידוע הן חלק מחיי מהשגרה בסדנאות השיפורים ותמיד יש ביקוש למהלכים דמיוניים. ומכאן, שאם כבר לרכוש חבילה משופרת בכבדות מגרמניה, כנראה שאין בחירה מבוססת יותר מ-ABT שעובדת בצמוד לקונצרן פולקסווגן ימים ולילות. הפרויקט החדש? אודי TT במהדורת ה-RS שזוכה להספק לא גמדי של 500 כ"ס.

האנס יורגן שייסד את ABT טוען שזו ה-TT החזקה ביותר אי פעם שהופקה על ידי הצוות שלו (הסט הקודם הסתפק ב-420 כ"ס). "מספיק לציין בפני הלקוחות שזו RS, וכולם מבינים שהפוטנציאל לשיפורים נרחב במיוחד", כך לדבריו. עוד הוא מדגיש, במיוחד ללקוחותיו האדוקים, כי "התוצאה ספורטיבית יותר ממה ששיערנו". עם זאת, מבחינה חיצונית התוספות מתונות על פי המסורת של ABT, ומסתכמות בחישוקי 20 אינטש מסדרת CR ו-BR ופינישים ולוגואים של הסדנה מחוץ הרכב ובתא הנוסעים.

אך כצפוי, תחת מכסה המנוע והמרכב מסתתרים החלקים החשובים. מנוע ה-2.5 ל' חמישה צילינדרים של אודי מאמץ תוספת משמעותית של כ-165 כ"ס ועולה מ-335 ל-501 כ"ס לערך המועברים לכל הגלגלים. הסדנה נעזרה בערכת הטורבו המשופרת (POWER S) וניצלה את הטכנולוגיות שברשותה כדי להעמיד זמני מיאוץ טובים יותר מהדגם הסדרתי: ל-100 קמ"ש מאיצה כעת האודי ב-4 שניות דרך תיבה ידנית שישה הילוכים ועד מהירות מרבית של 180 מיילים לשעה, שהם כ-290 קמ"ש.

ואם אתם דואגים לאחיזה הסירו חשש מליבכם. יורגן מגיע עם שנים של ניסיון ומומחיות מסדרות מירוצי ה-DTM והוא האחראי הישיר לכישוריה של האודי על הכביש. "רצינו להעביר לנהגים משהו מהתחושה שמקבלים נהגי מירוצים. אבל זה לא סותר את העובדה שהמכונית מתאימה גם לשימוש יום-יומי". במחיר של 9,000 יורו לפני מס (43,650 שקלים), מותר להניח שקונים לא יחסרו במתחם של ABT.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully