וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרארי מחפשת אותך!

13.9.2010 / 8:09

במסגרת הגרנד-פרי האיטלקי בסוף השבוע האחרון, השיקה פרארי אקדמית מירוצים וירטואלית. חמשת המצטיינים יישלחו לקורס במארנלו

איך כישורי המחשב שלכם בסימולטור נהיגה? בטוחים שאתם סנה או שומאכר? בשביל לבדוק מה אתם שווים באמת, פרארי השיקה אפליקציה חדשה לחולמים להיות נהגי מירוצים מן המניין – האקדמיה לנהיגת מירוצים (Virtual Racing Academy).

מדובר בסימולטור תחרותי מקוון שנועד לדמות את תכונותיה של מכונית הפורמולה 1 הנוכחית של פרארי, ה-F10. בסיום ה"לימודים", יזכו חמשת הנהגים המהירים ביותר לפרס נחשק במיוחד - קורס נהיגת מירוצים במסלול הניסויים (פיוראנו) של היצרנית במארנלו (לא על מכונית F1, כמובן).

על מנת לאמת שהסימולטור עומד בכל הפרמטרים של נהיגת פורמולה 1, לרבות פיסיקה נכונה ושימוש תקני בציוד טלמטריה על המסלולים ובפיטס, פרארי השקיעה בפיתוחו כ-12 אלף שעות והסתייעה בזוג נהגיה הרשמיים - פרננדו אלונסו ופיליפה מאסה, וכן בנהג המבחן והפיתוח של החברה האיטלקי גי'אנקרלו פיסיקלה.

במסגרת התחרות משתתפים נהגים וירטואלים מכל העולם והישגיהם על המסלול מוצגים בלוח הרשמי של אתר אקדמיית המירוצים של פרארי (קישור מצורף). בשלב זה, ניתן לרכוש את הסימולטור באתר בעלות של כ-15 יורו אולם זה נערך רק על מסלול פיוראנו. לאחר מכן, תציע פרארי גם את מסלול מוג'לו איטליה ונורבורגרינג גרמניה בתוספת של כ-10 יורו נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully