וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנטלי מעלה חלודה

23.9.2010 / 12:46

להערכת ארגון הבטיחות האמריקני חלודה שהתגלתה בסמל המתנוסס על חרטום מכוניות בנטלי, עלולה לגרום לפציעת הולכי רגל בתאונה

בנטלי כידוע לא מייצרת כמות מסחרית של מכוניות. אולם, כשמתרחשת תקלה בכלי-הרכב של המותג הבריטי, היא עלולה להיות יקרה מאוד ללב ולכיס. לא כך איפוא המקרה הפעם, כאשר ארגון הבטיחות האמריקני (NHTSA) ביקש מבנטלי לקרוא ל-596 מכוניות משלוש סדרות שונות לסור למרכזי השירות, כדי לטפל בנקודה קריטית ורגישה - קורוזיה במנגנון ההסתרה של פסלון האות B המתנוססת בחלקה הקדמי.

המכוניות הפגומות מגיעות משורותיהן של הארנג', אזור והברוקלנדס, כולן משנות ייצור 2007 עד 2009. בנטלי צברה תלונות מלקוחות ותיקים שלה הטוענים כי סמלון ה-B בחזית מכסה תא המנוע צובר קורוזיה ומחליד לאחר פחות משנתיים על הכביש, דפקט שלא בדיוק מחמיא למכונית פאר שכזו.

ב-NHTSA טוענים כי התופעה האמיתית מדאיגה אף יותר. לדבריהם, המנגנון שמוריד את הפסלון לתא אחסון מוסתר בזמן תאונה, צובר חלודה ומתפורר. כך, עשוי הסמל להתקע למעלה, ולחשוף הולכי רגל לפציעות בזמן תאונה.

בנטלי הנמצאת בבעלות פולקסווגן, הודיעה כי תחליף הן את המנגנון והן את הסמלונים ללא עלות מצד הלקוחות. אלא שנשאלת השאלה מה לגבי מכוניות אחרות להן סמל מזדקר בחזית כמו מרצדס למשל, האם תקנות הבטיחות יבקשו להסירם בעתיד הקרוב?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully