וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל חוגגת 100 לאלפא רומיאו

ירון אדרי

12.10.2010 / 9:43

חגיגות 100 השנים לאלפא רומיאו מגיעות גם לישראל. מועדון IAROC לחובבי המותג האיטלקי יקיים ארוע מיוחד לציון המאורע החשוב

אלפא רומיאו מציינת בחודשים האחרונים 100 שנים להווסדה. החגיגות הרשמיות נפתחו ב-24 ביוני במוזיאון היצרנית בארזה איטליה, במעמדם של בכירי החברה ורבבות מחובבי המותג. במקביל, צויין המאורע החשוב במדינות נוספות בעולם, כמו גם בישראל. מועדון אלפא רומאו הישראלי (IAROC) כינס מספר חברים להרמת כוסית חגיגית לכבוד המאורע, במסגרת המפגש השבועי.

החגיגה הישראלית המצומצמת אינה מספיקה לציון מאורע כה חשוב, ובמועדון IAROC החליטו לקיים ארוע שיכבד את שנתה ה-100 של אלפא רומיאו. ב-16 באוקטובר, במוצאי השבת, יערך מפגש רחב היקף אליו עתידים להגיע רובם ככולם של חובבי המותג, ובשיתוף עם היבואנית לישראל חברת סמל"ת.

תחילתו של המפגש בחניית הסופרלנד בראשון לציון, לשם יתכנסו המשתתפים מעט לאחר צאת השבת. זמן מה אחר כך תצא שיירה ארוכה ומסודרת אל גן הארועים 'ירוק על המים' שבקיבוץ חולדה, שם יערך הארוע המרכזי - תצוגת מכוניות אלפא רומיאו לדורותיהן עד לצעירה שבמשפחה הג'ולייטה, ששיווקה בישראל החל לאחרונה. לאחר ארוחת הערב, יערך מופע של הטרובדור האיטלקי לוצ'יאנו.

עלות ההשתתפות בארוע (משוערת) תעמוד על 120 שקלים עבור חברי המועדון ובני משפחה מקרבה ראשונה או 160 שקלים לאורחים. המועדון יאפשר להרשם לשורותיו בערב הארוע.

מועדון IROC נוסד בשנת 2002 במטרה לאחד את חובבי המותג האיטלקי בישראל. המועדון הינו עמותה רשומה ובו כ-120 חברים עבורם הוא מקיים ימי פעילות מיוחדים כמו טיולים, ימי מסלול וכדומה. חברי המועדון נפגשים מידי שבוע בימי שישי אחר הצהריים בחניון הסמוך למסעדת מצדה בהרצליה, לשם כל אחד יכול להגיע בעצמו, להתרשם ולהרשם. פרטים נוספים על מועדון IAROC תוכלו למצוא באתר הרשמי בקישור המצורף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully