וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

350 קמ"ש ב-S קלאס

27.10.2010 / 16:17

סדנת בראבוס הפיקה את מכונית הפאר המהירה ביותר בעולם שמאיצה ל-100 קמ"ש ב-3.9 שניות. מי אחראי על ניקוי החליפה?

כמה כוח נדרש בכדי להסיע 4 דיפלומטים שלא שמים קצוץ על איכות הסביבה? על פי משנתה של סדנת בראבוס הגרמנית אין גבול לדמיון, ולכן לא משווקת האופציה לרכוש את מהדורת ה-S קלאס SVR 800 בי-טורבו הדמיונית הזאת, ללא מגביל המהירות האלקטרוני; היאכטה המפוארת של דיימלר משגרת את הכבודה ל-350 קמ"ש והיד עוד נטויה, כך לדברי המתכננים. האוטובאן קטן עליה?

העוצמה של הבראבוס פותחה על מכלליה של יחידת ה-AMG החדשה, המשרתת את סדרות החטיבה הבכירות של המותג הביתי. מדובר במנוע בנזין בנפח 5.5 ל' V12 עם שני מגדשי-טורבו שזכה לשורה לא נגמרת של שדרוגים תחת ידיה של הסדנה; החל מסעפות היניקה והפליטה, מערכת ההזרקה, וכלה בשינוי תכונות מחשב המנוע.

במסגרת מקצה השיפורים, הוגדל הנפח בחזיתה של הבראבוס ל-6.3 ל'. ההספק המקורי שעומד מהמפעל על 612 כ"ס טיפס אל 788 כ"ס ו-144.7 קג"מ, (הגבלה ל-101.4) המתורגמים לכביש דרך תיבה אוטומטית משודרגת ולה 5 יחסי העברה, כאשר כל הכוח נשלח לגלגלים האחוריים. (נזכיר כי תיבות ה-7 ג'י טרוניק הסדרתיות מופיעות רק בחלק מדגמי מרצדס עם שבעה הילוכים).

ל-100 קמ"ש דוהרת ה-S קלאס ב-3.9 שניות, ואילו ל-200 קמ"ש ב-10.3 שניות. חלילה שהספונים ברכב יפלטו את ארוחת הצהריים הדשנה, בראבוס בחרה בסט מתלים מונמך ומהודק, בלמים החמושים בקאליפרים עם 12 בוכנות ושילוב של אריזה קוסמטית בעלת ערכים אירודינאמיים חשובים כך שגם הנהג יישאר יבש. תא הנוסעים עמוס במערכות הפרמיום של בארבוס לרבות ממשקים ייעודים למערכות מולטימדיה של 'אפל'.

בראבוס לא פרסמה מחיר לחבילה השחורה, וגם אינה טוענת לכתרי מהירות רשמיים לפני שהמכונית תצא למסלול ברשות נהגי המבחן באירופה. הערכה גסה טוענת שיחד עם המכונית, שעלותה כ-150 אלף דולרים לערך בארה"ב, נאלץ להפקיד לכיסה של הסדנה מעל 300 אלף דולרים, שהם קצת מעבר למיליון שקלים לפני מס.

מרצדס S קלאס SVR בי-טורבו 800 מסדנת בראבוס. אתר יצרן
ושלא ייחסר דבר/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully