וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי A1 מותחת איברים

7.12.2010 / 7:28

שיתוף פעולה בין סדנאות רכב התחבר לחבילת שיפורים תוססת לאודי A1. חבל שהמנוע נשאר קצת בצד

אין הרבה מיזמים שהם מיזוג טכנולוגי שמתחלק שווה בשווה בין כמה סדנאות ביחד. ברוב המקרים שהכרנו עד עתה, הסדנה הבכירה (וגם העשירה) בוחרת את המכונית ואת התכנית שהיא רוצה ליישם, ומפקידה את יתר החיזוקים אצל גופים קטנים ממנה כדי לשדרג מכללים אחרים.

את סט השיפורים לאודי A1 הרכיבה HS מוטרוספורט מגרמניה, שפנתה לקבלת סיוע מ-אוטוהאוס קמפן, CFC, HR ו-FOX פאוור. המיני של אודי זוכה לטיפול הולם בכל הצדדים החשובים: צבע, מנוע, תא נוסעים, מתלים, אבזור וכדומה. כל אחת תרמה ממשנתה לפרוייקט, אך האם התוצאה הסופית מצדיקה את רמת ההשקעה?

לדברי CFC, הצבע החיצוני הוא תמהיל מיוחד עם מאפיינים משפת הרחוב. את הגוון האפרפר אפשר לקבל הן בגוון עמוק והן בבהיר, אבל מה שבפועל עושה כאן את כל ההבדל הוא הפגושים ומערכת הפליטה של סדנת פוקס. זו דאגה שמי שנמצא מאחרי ה-A1 ירגיש בסרעפת את טון העמוק של המפלטים שנשלפו ישירות מהגולף R32.

על האנרגיה מנצחות HR ו-HS. מערכת מתלים מוקשחת ומונמכת – כמו התנהגות של קארטינג לטענתם, בלמים מוגדלים, צמיגים רחבים וחישוקי 18 אינטש התחברו לסט מהוקצע כדי שהנהג לא יאבד קשר עם הקרקע. ומה קורה במנוע? יחידת ה-1.2 ל' טורבו TSI של פולקסווגן מקבלת תוספת זעומה של 25 כ"ס לערך ומטפסת ל-150 כ"ס ו-25.8 קג"מ. אולי מוטב לקחת את מערכת האלפיין האיכותית של הסדנה ולשכוח מחריכת צמיגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully