וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינג' רובר איווק חושף את הכול

11.11.2010 / 11:10

לנד רובר מציגה את המרכב השימושי לרכב הפנאי הקומפקטי איווק; קצת יותר גובה, מעט יותר גמישות, ומשב מרענן של רוח מודרנית

אתר יצרן

צילום ועריכה: יצרן

ריינג' רובר איווק - רכב הפנאי החדש של קבוצת לנד-רובר, בקושי עשה את המעבר מקונספט לגרסת ייצור בחודשים האחרונים, וכבר מזנק לשלב הבא בהיצע המותג הבריטי (בבעלות טאטא ההודית), ומקבל אח נוסף למשפחה שצויד בעוד 2 דלתות, ומספר גאדג'טים עבור גרסת הייצור הרשמית. הכירו את האיווק ב-5 דלתות.

הריינג' הקטן תפח מעט במימדיו לעומת מרכב הקופה הגבוה עליו דיווחנו לא מכבר. מדובר בתוספת של 3 ס"מ לגובה בחלק הקדמי, עוד 2 ס"מ מאחורה ועוד חצי ס"מ לרוחב. תכנון פשוט אבל חכם, שמעניק מרווח לראשים ומאפשר לשאת עוד כמה פריטים בשטח האחורי ליד מדף תא המטען. שינויים חיצוניים לעומת זאת מתבטאים בתוספות של חישוקים בלעדיים לגרסה זו (בעיצוב מובדל) וגוונים חדשים.

הנדסת האנוש בריינג' המשפחתי והנאה נותרה מצוינת, כפי שהייתה בכל תולדות המותג. אולם, נראה לכאורה שקיימת מידה מסוימת של השפעה שלילית באיכות החומרים מהכוון של ההודים; לפי התמונה, עולה כי מרקם הקונסולה פלסטיקי משהו לעומת הדיסקו והפרינלדר 2. נקווה מאוד שדברים אלה יתבדו ביום שנוכל לבחון זאת מקרוב.

מאידך גיסא, שימו לב לרמות המפרט העמוסות: pure, prestige ו-dynamic. כל אחת מהן עשירה בתכונות יקרות-ערך, כאשר אפילו בפשוטה והבסיסית ביותר שבהן מושתלת מערכת שמע מתקדמת עם 17 רמקולים ואופציה ל-6 מסכי LCD.

בפן הדינאמי, ניתן לבחור בין הנעה כפולה או קדמית, בשילוב עם מנועי טורבו-דיזל או בנזין חסכוניים ודלי פליטת CO2. האיווק מצויד בחטיבות כוח בהן יש פנייה לכל נהג; כך למשל גרסת הבסיס היא 2.2 ל' טורבו דיזל שמפיקה 150 כ"ס או 190 כ"ס, ומעליה מנוע בנזין 2.0 ל' טורבו עם לא פחות מ-240 כ"ס משודך להנעה כפולה. התיבות תהיינה ידניות או אוטומטית עם שישה יחסי העברה בזיווג עם מערך המתלים האקטיבי - Terrain Response.

האיווק יחל להמכר הקיץ הקרוב באירופה תחת מותג ריינג' רובר, ובחברה מעריכים כי 30 אחוז מנתח המכירות יופנה לגרסת הקופה, כאשר היתר כאמור ל-5 דלתות. לישראל הוא יגיע בשלב מאוחר מכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully