וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה ספורטאז' החדש מושק בישראל

15.11.2010 / 11:39

הקרוסאובר החדש והמעוצב של קיה עושה עליה ויתחרה מול ניסאן קשקאי וכמובן האח יונדאי ix35. החל מ-157 אלף שקלים

הדור השלישי של קיה ספורטאז' הושק היום (שני) בישראל. הקרוסאובר המעוצב ישווק עם מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר שהספקו עומד על 166 כ"ס ו-19.7 קג"מ וכן מנוע דיזל בנפח 2.0 ליטר שהספקו 184 כ"ס ו-39 קג"מ. שני אלה משודכים לתיבת שישה הילוכים אוטומטית. את הכוח היא מעבירה לגלגלים הקדמיים או בגרסה הרלוונטית לכל ארבעת הגלגלים בהתאם למידת האחיזה של כל אחד מהם ובה גם מצב של חלוקת כוח קבועה בין הציר הקדמי לאחורי.

ברשימת מערכות הבטיחות, ניתן למצוא את כל הבקרות המוכרות כולל בלימה, משיכה, יציבות ואף בקרת ירידה במדרון. ברשימת האבזור המפנק, ניתן למצוא מערכת שמע מתקדמת, הגה בציפוי עור, בקרת אקלים ועוד.

הספורטאז' החדש ישווק בשלוש רמות גימור. LX - בסיסית שתצויד במנוע הבנזין ובהנעה לגלגלים הקדמיים בלבד במחיר של 157 אלף שקלים; EX - רמת האבזור השניה המוסיפה בעיקר חלון שמש ומראות מתקפלות חשמלית במחיר של 167 אלף שקלים; הרמה הגבוהה ביותר נקראית פרימיום ומלבד אבזור פנימי עשיר יותר, היא למעשה היחידה להציע את מנוע הבנזין בשילוב מערכת ההנעה הכפולה ומחירה 183 אלף שקלים. גרסת הדיזל תגיע בשלב מאוחר יותר ברמת אבזור EX הכוללת הנעה כפולה ומחירה יעמוד על כ-195 אלף שקלים.

היבואנית טלקאר מוסרת כי צפי המכירות שלה עומד על 1,200 מכוניות בשנה ותפיסת נתח שוק של 7 אחוזים מסגמנט הקרוסאוברים. מתחריו העיקריים של הספורטאז' החדש הם ניסאן קשקאי שלאחרונה עבר מתיחת פנים וכן אחיו למותג יונדאי, ה-ix35 ששיווקו בישראל החל לפני מספר חודשים. עוד נוסיף כי הספורטאז' מצטרף לקרוסאובר הגדול יותר והחדש קיה סורנטו ששיווקו בישראל החל בשנה האחרונה.

קונצרן יונדאי-קיה הדרום קוריאני תפס בשנה האחרונה את המקום הרביעי בין יצרניות הרכב בעולם. גם אצלנו מתחזקים המותגים כאשר יונדאי מצמצמת באופן עקבי את הפער ממלכת המכירות מאזדה וקיה רושמת אף היא עליה תלולה של 137 אחוזים במספר המסירות לעומת השנים האחרונות. בשנת 2011 צופה טלקאר כ-12,500 מסירות למתוג קיה ונתח שוק של 6.5 אחוזים לעומת 5 אחוזים השנה (צפי ל-10,000 מסירות).

את הספורטאז' החדש פגשנו במהלך השקתו בארץ המוצא דרום קוריאה לפני מספר חודשים ורשמים ראשוניים אודותיו תוכלו לקרוא בקישור המצורף. מבחן מלא על כבישי ישראל יערך לו בקרוב ואותו תוכלו למצוא כאן בוואלה! רכב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

.

  • עוד באותו נושא:
  • קיה
  • טלקאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully