וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישלין מציגה: סופר ספורט חדש

26.11.2010 / 9:22

דביק יותר, עמיד יותר ויקר יותר. מישלין השיקה קו חדש למהדורת הפיילוט סופר-ספורט, חמוש מאפיינים מסורתיים ואחיזת כביש משופרת

אשתקד, כשביקרנו בכבישיה הדרומיים של ספרד במסגרת השקת מישלין לסדרת הפיילוט ספורט, זכינו בהזדמנות פז לחוות מכוניות ספורטיביות שאנחנו יכולים רק לפנטז עליהן כאן: מאזדה 3 MPS, גולף R ורנו מגאן RS. את האחרונה נקווה לבחון בקרוב על רקע הגעתה ארצה, אולם היתר תשארנה בגדר מושא חלומות, ברוח עממית, שלא ניתן לממש.

עכשיו, כמעט שנה אחרי, מגיע דור ההמשך - הרבה יותר ממוקד, וגם כזה שנתפר למכוניות על סדרתיות פחות מהגולף והמגאן. באירוע החשיפה שכלל מכוניות כמו פרארי 458 איטליה, אודי R8, פורשה וב.מ.וו שבאה מצויידת עםM3 ועוד מספר כלים רצייניים, בדקו נהגי המבחן את התרכובת האחרונה של מישלן - פיילוט סופר ספורט 2.

הסופר ספורט יחליף על המדף את ה-SP2, ולדברי מישלין לא חסכו ממנו מבחנים מפרכים. הצוות המתכנן העביר את הגומי החדש 50 אלף קילומטרים בעומסי משקל כפולים בהשוואה אל מבחן רגיל, למשך שעות ארוכות, ימים ולילות ובתנאים סופר-קשים. מישלין טוענת שהוא אוחז הרבה יותר טוב על כביש יבש או רטוב, מחזיק מעמד יותר שנים ותורם רבות לכושר הבלימה של המכונית.

במבחנים שנערכו עלו הנתונים הבאים: עמידותו הכללית השתפרה ב-10 אחוזים, ניתן להכפיל את מספר ההקפות עימו על המסלול (בהנחה שמדובר בשלבים שהוא עדיין בטיחותי), האחיזה הגבוהה מספקת זמן מהיר יותר ב-1.5 ש' בממוצע על מסלול של 2.7 ק"מ ובבלימה מ-80 ל-10 קמ"ש, התקצר המרחק בשלושה מטרים.

במישלין לקחו את הקומפוזיציה המוכחת, וערכו מצרף של שינויים תובעניים. את היבול לא אנחנו נקצור, אלא קבוצות המירוצים שמתחרות בלה-מאן 24 שעות ובסבבי ה-GT העולמיים. הן גם אלה שתרמו הכי הרבה מזמנם לעזור ולפתח את הצמיגים בצורה האופטימלית, כשלנגד עיניהם תארים נוספים. ומה יהיה המחיר? היו בטוחים שרבעייה לרכב תעלה כמה אלפי שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • מישלין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully