וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס הילטון מוסיפה 125CC

ירון אדרי

15.12.2010 / 14:58

אשת הזוהר האמריקנית מקימה קבוצת מירוצים שתתחרה באליפות העולם לאופנועים בנפח 125 סמ"ק. הוורוד מגיע למסלול

אחרי שהשיקה נעליים, בשמים, בגדים ועוד כל מיני דברים שאנחנו הגברים ממש לא מבינים בהם, פריס הילטון מתחילה להתעניין גם בצד שלנו. נקו ראשיכם ממחשבות מלוכלכות, הפעם הילטון באמת מצליחה להפתיע מכיוון אחר לגמרי. אשת הזוהר (מוזר לומר עליה אשת עסקים) השנויה במחלוקת מקימה קבוצת מירוצי אופנועים שתתחרה במסגרת אליפות העולם בקטגוריית ה-125 סמ"ק של המוטו GP.

קבוצתה של הילטון שתכונה 'קבוצת סופרמרטקסה VIP של פריס הילטון' תהיה על טהרת העם הספרדי, כשהיא כידוע מגיעה בכלל מארה"ב. מקור שם הקבוצה הוא בליין מסיבות אקסלוסיבי שהשיקה הילטון באיביזה. בסיס הקבוצה יהיה בברצלונה וינוהל מקצועית על ידי ריקארד חובה. צמד הרוכבים הם סרחיו גדאה המנוסה ולצידו אלוף ספרד ואירופה לשנת 2010 בקטגוריה זו מאבריק ויניאלס בן ה-15.

השקתה הרשמית של הקבוצה תהיה בשבת הקרובה בבירת ספרד מדריד, אז גם תספר אולי הילטון מדוע פתאום היא מוסיפה לרזומה שלה עוד 125CC. עד כה הקשר היחיד שלה למוטוריקה הוא מגוון מכוניות פאר שברשותה, כשבחלק מהן היא נתפסה נוהגת עם הרבה מולקולות של אלכוהול בדמה. לטובת הרוכבים נקווה שהאופנועים לא יצבעו בוורוד ובכלל, שהילטון לא תגיע למסלולים באופן שוטף ותפריע להם להתרכז בשפשוף הברכיים באספלט. בכל זאת, יש שם ילד בן 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully