וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצרה אופנוענית נמלטת סדרתית

ירון אדרי

16.12.2010 / 10:28

משטרת התנועה הצליחה לתפוס רוכבת אופנוע שנהגה להמלט בכל פעם בה הורו לה לעצור. בין העבירות: נהיגה ללא רישיון, ביטוח וטסט

הסיירת הארצית של משטרת התנועה הביאה אמש (רביעי) לתפיסתה של רוכבת אופנוע כבת 25 ממרכז הארץ, אשר לפי החשד נהגה להמלט בכל פעם שהתבקשה לעצור. תפיסתה התבצעה לבסוף על כביש 42 לאחר פעילות ממוקדת של יחידת האופנועים במשטרת התנועה. לפני ארבעה חודשים נתפסה האופנוענית באופן דומה ומבדיקה במקום התברר כי רישיון הנהיגה שלה אינו תואם לכלי הדו גלגלי עליו רכבה וכי הוא כלל אינו בתוקף מזה ארבע שנים.

מניסיון העבר עם האופנוענית החשודה, התפרסו אופנועי היחידה במספר נקודות לאורך ציר התנועה בו היא נוסעת מידי יום. משהורו לה לעצור, פתחה האופנוענית במנוסה מהירה כצפוי כשהיא רכובה על אופנוע קוואסאקי ZX10R. לאחר מספר קילומטרים הצליחו השוטרים לעוצרה בביטחה.

מבדיקה שהתבצעה במקום אכן התברר כי אין ברשותה של הצעירה רישיון מתאים וכי רישיון האופנוע עליו רכבה אף הוא אינו בתוקף וללא ביטוח. עוד התברר כי האופנוע כלל אינו רשאי לנוע לאחר שבעליו התבקש להורידו מהכביש בשל "ליקויים מכניים חמורים", כך לדברי המשטרה.

הרוכבת קיבלה זימון לדין בגין עבירות של נהיגה ברכב ללא רישיון בר תוקף, נהיגה ללא רישיון התקף לסוג הרכב, נהיגה ללא ביטוח ורישיון רכב (טסט) תקפים וכן נזכיר כי בכל פעם בה התבקשה לעצור היא נמלטה במהירות. בנוסף, אופנוע הקוואסאקי עליו רכבה הושבת לתקופה של 90 יום בהוראת קצין והוא נגרר למגרש האחסנה של המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully