וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמרו שולפת טפרים

29.1.2011 / 11:17

מהדורת החתולה השחורה של סדנת פלגה מסדרת לקאמרו האמריקנית 630 כ"ס ומראה משחר לטרף. תכינו את המזומנים

יותר מאי פעם זו השנה שלנו - הישראלית, להתמקד בסדנאות שיפורים המתמחות במכוניות אמריקניות, ובפרט אחת - שברולט קאמרו. האמריקנית האגדית תחל את שיווקה הסדיר בארצנו בעיצומו של האביב כשנתיים מאז הושקה, אולם למי שגרסאות המפעל לא תספקנה את יצריו אנו מביאים כעת חבילה משדרגת, הכי חמה וחדשה, מבית היוצר הגרמני של 'פלגה' (Flege).

משכנה של הסדנה בהרטן גרמניה, וזו פועלת משם שנים ארוכות כמעט ללא שלוחות בעולם. מרב הפרויקטים שלה נערכים באופן עצמאי, זולת תוספות חיצוניות כמו מפלטים וחישוקים (שם נעזרת בעמיתיה למקצוע שנעתרים לגחמותיה). את הקאמרו SS על כל פנים היא מקבלת עם מנוע בנזין בנפח 6.2 ל' V8 המייצר 435 כ"ס ו-57.4 קג"מ. אלא שעבור לקוחותיה זו בדיחה בלי פאנץ'-ליין ראוי.

תחת הכותר 'קאמרו 'Black Cat 22, הקופה החטובה משחררת כוח למכביר בסיוע סט שדרוגים שעיקרו מגדש על שעבר מקצה שיפורים טכנולוגי. בעלות של 10,000 יורו, פלגה ייצרה מערכת מתוחכמת המזניקה את תפוקת המנוע הבסיסית בעוד כ-200 כ"ס אל 630 כ"ס ואת נתון המומנט ל-63.4 קג"מ. את הנתון הרשמי ל-100 קמ"ש העומד על 4.6 שניות, הצליחה לקזז במעט לכיוון ה-4 שניות, בעוד מהירותה המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-255 קמ"ש. הכוח עובר לגלגלים האחוריים דרך תיבה ידנית עם שישה הילוכים.

במסגרת השיפורים הושם דגש הכרחי על ההבט החיצוני והפאסון. מערכת הפליטה בין השאר (אל חלד) מגיעה מחברת 'Borla' בעלות של אלף יורו, ולכך מתווספת מערכת יניקה משופרת קלות. את הצבע החיצוני (Matt Black) תרמה אף היא וכאן נדרשת תוספת של עוד 3,500 יורו. קרוב יותר לקרקע שימו לב לחישוקי הענק - 22 אינטש, תוצרת 'Schmidt Revolution'. אלה לובשים צמיגי ענק דביקים בקוטר 265 מלפנים ו-295 מאחור. העלות? עוד 4,000 יורו.

אבל לא רק קוסמטיקה ואלקטרוניקה מציעה פלגה ממדפיה. נהגים שיירכשו את הסט המלא - יותר מ-20 אלף יורו, יזכו להנחה בהוספת מערכת מתלים מכוילת לקאמרו SS החתולית: במקום ב-3,000 יורו יופחת המחיר ל-1,250 יורו, יחד עם ההבטחה שהצוות של הסדנה ייצא עימם לכבישים על מנת לבדוק שהכול יושב במקום. סומכים עליהם, כי במחיר הזה, מוטב שתצורף גם אחריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully