וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארוך טווח: חודש חמישי עם רנו גרנד סניק

8.2.2011 / 9:15

בסיכום החודש החמישי רכב המבחן צובר 12,823 ק"מ, עדיין ללא תקלות וגם החודש לא נמצאה אף סיבה להגיע למוסך

רפרוף מהיר על רשימת התגובות של חלקכם לפרסום סיכומי החודשים הקודמים, ניתן לגלות רבים מביעים פליאה לנוכח האמינות אותה מפגין הגרנד סניק, חופן ספקנים ומעירים אודות השירות והרכישה מ'קרסו' היבואן ואחרים שרק מחכים לראות דם. או שמן, או נוזל קירור, מה שיצא קודם בשל ניסיון אישי או סתם דעות קדומות, אבל נכון לרגע זה, בוחן המציאות ממלא במים את פיות ספקני האמינות.

בסיכומו של החודש החמישי בו התחלנו לדגדג את ה-13,000 קילומטרים (כ-2,500 ק"מ קשים בממוצע בחודש), לא הייתה לנו ולו סיבה אחת לבקר במוסך. גם אחר עניין החוסר בשמן שהתגלה בחודש השלישי המשכנו לעקוב, ולא מצאנו שום סימן מיוחד להמשך צריכה כל שהיא.

את דיווח זה, אפשר לפרש כ"אין דיווח", אך למרות זאת, לטעמנו מעצם העובדה שאין לנו על מה לדווח (תקלות), זהו דיווח של ממש. נכון, אמנם מדובר בפרק זמן קצר יחסית (עדיין), אך הקילומטרים הנצברים אינם מבוטלים כלל ובטח לא אורח החיים הקשה שהגרנד סניק עובר תחת ידנו.

הבחור צמא

רבות הרחבנו על השימושיות שלו, ארוכות כתבנו על היעילות שלו, אך נקודה יחידה ממשיכה להעיב על השימוש בו וזו צריכת הדלק. כבר בחודש הראשון גילינו כי לצרפתי הזה הרגלי שתיה לא רגילים והדבר המשיך איתנו לאורכם של כל חמשת החודשים בהם הוא נבחן אצלנו. ביקורים בתחנת הדלק בעת שימוש עירוני תכופים למדי, ואלה גם מעט מכאיבים לאור עליית מחירי הדלק.

בממוצע צרך הגרנד סניק הזה ליטר דלק לכל 7.3 ק"מ בשימוש יומיומי מגוון, כ-6 קילומטרים לליטר בשימוש עירוני בלעדי לגוש דן וכ-10 ק"מ לליטר בשיוט בינעירוני רגוע. משמע, החודש גמאנו עמו 1,882 ק"מ על ידי שריפת כ-240 ליטר דלק, בעלות של כ-1,700 שקלים המתורגמים לרק מעט פחות משקל לכל קילומטר של נסועה. לא זול.

כבכל חודש, גם בחודש הבא ננסה לצבור עמו קילומטרים רבים ככל הניתן במגוון תנאי שימוש. אז האם גם בחודש השישי הוא ימשיך להימנע מהמוסך? המשיכו לעקוב אחר דיווחינו החודשיים.

מבחן ארוך טווח רנו גרנד סניק דיווח חמישי. קובי ליאני
"החודש גמאנו עמו 1,882 ק"מ על ידי שריפת כ-240 ליטר דלק, בעלות של כ-1,700 שקלים המתורגמים לרק מעט פחות משקל לכל קילומטר של נסועה. לא זול"/קובי ליאני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully