וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיג'ו וסיטרואן למוסך

ירון אדרי

13.2.2011 / 16:27

דוד לובינסקי קוראת לבעלי פיג'ו 307, 308, 407 ואקספרט וכן סיטרואן C4, C5 וג'אמפי לסור למרכזי השירות להחלפת רכיב במערכת הבלימה

חברת דוד לובינסקי יבואנית פיג'ו וסיטרואן לישראל מפרסמת קריאת תיקון נרחבת עבור מיל ל-500 יחידות מדגמיה. זו פורסמה על ידה בדפי המודעות בעיתונים היומיים, תחת הכותרת "הודעה לבעלי מכוניות מסוג פיג'ו" וכן "מכוניות מסוג סיטרואן". עבור הראשונה מדובר ב-307, 308, 407 והמסחרית אקספרט אשר יוצרו בשנת 2008. בסיטרואן, קריאת התיקון מקיפה את דגמי ה-C4 (כולל הפיקאסו), C5 והדור השני של המסחרית ג'אמפי אשר יוצרו בין השנים 2007 ל-2009.

על פי לובינסקי, מדובר בקריאת תיקון מטעם קונצרן PSA הצרפתי לפיו ישנו צורך בהחלפת שסתום משאבת ואקום למגבר הבלם, וזאת כטיפול מונע לתקלה באופן פעולתו. במקרה של כשל, עלולה מערכת הבלימה לפעול שלא כשורה. דובר היבואנית מסר לוואלה! רכב כי מדובר מספר נמוך של יחידות בהן נדרש הטיפול - 167 מדגמי פיג'ו ו-350 מדגמי סיטרואן, וזאת מתוך סך של 1,820 ו-11,977 יחידות בהתאמה הרלוונטיות לשנים הנדונות.

לביצוע התיקון על בעלי המכוניות הנ"ל לבדוק קודם האם מכוניתם נכללת בקריאה האחרונה. היבואנית מוסרת כי תשלח הודעה בכתב לכלל לקוחותיה וכן תפנה אליהם טלפונית, אולם מוסיפה מספר טלפון בו ניתן יהיה לבדוק זאת באופן עצמאי. כדי לעשות זאת, ניתן לפנות לשירות הלקוחות במספר 1-700-071-061. משך התיקון כשעה והוא יבוצע ללא עלות במרכזי השירות המורשים של פיג'ו וסיטרואן.

קריאת תיקון זו מצטרפת לקריאה נוספת של היצרנית הנוגעת במיניוואן 5008 ששיווקו החל בישראל לאחרונה. מדובר על אפשרות של חדירת מים דרך חלונות הצד הקדמיים בשל אטימה לקוייה. עד כה הגיעו לישראל כ-150 מכוניות מדגם זה, כמאה מהן כבר נמסרו. אולם, על פי היבואנית מדובר בתשע יחידות בלבד אליהן נוגע הריקול, שגם במקרה זה יבוצע ללא תשלום.

עם פרסום קריאות התיקון מדגישה לובינסקי את תקנות משרד התחבורה החדשות לפיהן אלה מחייבות את בעלי המכוניות לסור למוסכים גם אם התקלה אינה בטיחותית. כמתחייב בחוק, על כל יבואנית למסור למשרד התחבורה את מספרי השלדה של המכוניות הרלוונטיות, ורכב שלא תוקן במוסך מורשה לא יוכל לחדש את הרישיון (טסט).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully