וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגלשי סקי מקרבון בזכות אודי

ירון אדרי

25.2.2011 / 9:39

אודי חושפת מגלשי סקי פרי פיתוחה עשויים קרבון וטיטניום. ייצור סדרתי בחורף הבא, עד אז תתפללו שיהיה כאן מספיק שלג

תחום האקסוריז של כל מותג מניב הכנסות נאות, בעיקר כי מדובר על מוצרים פשוטים לכאורה שנמכרים בסכום יקר בעיקר בגלל הלוגו שמתנוסס עליהם. צרפו לכך גימיק וטיימינג מושלם ויש לכם הכנסה נקייה עם מתח רווחים ענק. זה בדיוק מה שעושה אודי כעת בשיא החורף האירופי, עם חשיפת מגלשי סקי פרי פיתוחה עשויים מקרבון.

על ליבת עץ, עטפה אודי את המגלשיים בקרבון קליל בשילוב אלומיניום וטיטניום כדי להשיג משקל של ק"ג וחצי למגלש באורך 1.7 מ'. זה קל ביותר משני ק"ג ממגלשי קל מקביל מה שאמור לשפר את קלות וחדות התנועה של הגולש. בזכות המבנה שלהם, אודי מדגישה כי גם האחיזה מרבית על משטח השלג החלק וכי גולשי סלאלום ימצאו בהם את כל מבוקשם. את הפיתוח עושה החברה בגרמניה במקביל לאליפות העולם בענפי בפורט החורף המתקיימת שם לה היא מעניקה חסות.

אודי מנצלת את המגלשיים שלה גם כדי לחזק קו מוצרים אחר שלה, דגמי הקוואטרו. בזכות ההנעה הכפולה מצליחות המכוניות להתמודד לא רע עם כבישים ושטחים חלקים בחורף הקפוא, וכך גם הגולשים יוכלו לפלס דרכם בגבעות המושלגות ולהגיע בדיוק לאן שיירצו. מי יודע, אולי בחורף הבא אז מתוכנן לייצרן באופן סדרתי, תתווספנה למגלשיים גם טכנולוגיות חשמליות בחסות ה-e טרון.

  • עוד באותו נושא:
  • אודי
  • סקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully