וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל: ביואיק וקדילאק למוסך

10.3.2011 / 12:34

במסגרת קריאת תיקון של ג'נרל מוטורס לעדכון תוכנת בקרת האקלים בדגמי ביואיק וקדילאק, תקראנה גם בארץ מכוניות להגיע למוסכים

קונצרן ג'נרל מוטורס וארגון הבטיחות האמריקני ה-NHTSA, יזמנו אלפי לקוחות ביואיק וקדילאק למוסכים על מנת לטפל בתקלה במערכת בקרת האקלים. לדברי ג'נרל מוטורס, אותר ליקוי בתפקודה תחת תנאי-מזג אוויר מסויימים הגורמים להצבטרות אדים על השמשה הקדמית. מדובר ב-10,179 מכוניות מסוג ביואיק לה קרוס והקרוסאובר קאדילאק SRX.

מקור התקלה אינו נובע מכשל מערכתי מקיף במיזוג בכלי הרכב, כי אם בתוכנה השולטת באופן נקודתי על מפשיר האדים. בוחני ה-NHTSA מצאו כי השבתתו פוגמת בשדה הראייה באופן מסוכן, היות ושטח הזגוגית מתכסה כולו אדים מבלי היכולת להסירם אלא באופן ידני. החשש הבטיחותי הוא שנהגים לא יוכלו לראות את הדרך בצורה ברורה דיו, לצפות תנועות חדות או להבחין למרחקים.

גם בישראל כאמור יזומנו לקוחות המותג למרכזי החברה ובמסגרת השירות תתוכנת מחדש יחידת המחשב של בקרת האקלים. הפעולה נמשכת כ-30 דקות. מחברת UMI יבואנית ביואיק וקדילאק נמסר לוואלה! רכב כי מדובר ב-14 יחידות מדגם ה-SRX שנמסרו ללקוחות מתוך סך של 56 מכוניות מדגם זה כשהיתר טרם הגיעו לישראל. כך גם ב-14 יחידות מדגם לה קרוס כאשר הטיפול באלה יעשה טרם המסירה. ב-UMI מבקשים להדגיש כי אין מדובר בעניין בטיחותי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully