וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק לאופנועים. אקרפוביץ' גם למכוניות

31.5.2011 / 10:51

החל יבוא סדיר וחוקי של מערכות הפליטה המקצועיות של אקרפוביץ', גם למכוניות. אלה מיועדות בעיקר לרכבי ספורט ולמגוון כלי רכב

מערכות הפליטה המקצועיות של אקרפוביץ' המוכרות בעיקר בתחום ענף הדו-גלגלי, מגיעות כעת לישראל גם למכוניות, כך מודיעה חברת 'ארנב אנרגיה', יבואנית ציוד לדו-גלגלי ולרכב, והנציגה של חברת אקרפוביץ' בישראל.

המבחר הגדול של מערכות הפליטה מיועד בעיקר למכוניות ספורטיביות כמו סדרת ה-S של אודי, מכוניות M של ב.מ.וו, משפחת ה-AMG של מרצדס, גרסאות ה-GTI של פולקסווגן גולף והשירוקו, הקופר של מיני, האיבולושן של מיצובישי, גרסאות ה-RS של רנו ועוד מותגים רבים אחרים, מהם גם כאלה שאינם נמצאים ביבוא סדיר לישראל כמו פורד מוסטנג. מערכות אלה יכולות להציע החל מדודים סופיים בודדים וכלה בצנרות פליטה שלמות כולל סעפות. כל מערכות הפליטה של אקרפוביץ' הנן חוקיות לגמרי לשימוש וקיבלו את אישור משרד התחבורה בישראל.

חברת אקרפוביץ' נחשבת לאחת החברות המובילות בעולם בייצור מערכות פליטה למירוצי אופנועים ומכוניות וניסיונה נשען על עשרות שנים של בניית מערכות פליטה לרכבי ואופנועי מירוץ. מערכות הפליטה של אקרפוביץ' מיוצרות בטכנולוגיה מתקדמת ובהן נעשה שימוש בחומרים כמו טיטניום וקרבון. שימוש במערכות הפליטה מסוג זה תורם לעלייה בהספק ובמומנט של המנוע ולירידה במשקל הרכב. לדוגמה, מערכת איבולושן של אקרפוביץ' לפורשה 911 מביאה לעלייה מוכחת של 41 כ"ס ותוספת מומנט של 7.5 קג"מ.

מחירי המערכות לדוגמה: דוד אחורי לגולף GTI יעלה 7,107 שקל. מערכת שלמה למיני קופר S תעלה 9,700 שקל. צנרת פליטה לקליאו ספורט מהממיר והלאה תעלה 7,200 שקל או 8,500 למלאה. גרסאות ה-GT3 של פורשה ידרשו לשלם 31,000 שקל למערכת ה-Slipon או עד 62,000 שקל למערכת הכוללת סרבו המאפשר לשנות ממצב חוקי לכביש למצב מירוץ המנטרל חלק מהמערכת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גרסאות ה-GT3 של פורשה ידרשו לשלם 31,000 שקל למערכת ה-Slipon או עד 62,000 שקל למערכת הכוללת סרבו המאפשר לשנות ממצב חוקי לכביש למצב מירוץ המנטרל חלק מהמערכת./מערכת וואלה!, צילום מסך

  • עוד באותו נושא:
  • אקרפוביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully