וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוסים החליטו: האורך כן קובע

ירון אדרי

2.6.2011 / 8:38

סדנת 'ארמורטק מוטורס גרופ' מרוסיה מציעה תוספת של יותר ממטר לבסיס גלגליה של בנטלי מולסאן. מי צריך מכונית באורך 6.7 מ'?

לפני כשנה סיפרנו לכם על סדנת 'ארמורקט מוטורס גרופ' הרוסית, אשר מתמחה בשינוי תצורה של מכוניות יוקרה והפכיתן למה שאולי אוליגרכים רוצים, כולל אופצייה למעטה משוריין עמיד בפני כדורים. אז זו היית ב.מ.וו X6 שהפכה לקופה, וכעת זו בנטלי מולסאן שנמתחת כדי להציע יותר מרווח לנוסעים המדושנים. להחזיק סתם בנטלי סטנדרטית זה לא מספיק כנראה.

כמי ששואפת להתאים עצמה בדיוק לבקשת בעלי הממון, ארמורטק מודיעה כי ביכולתה להאריך את בסיס גלגליה של מולאסן בכל הטווח שבין 20 ל-45 אינטש (בין חצי מ' ל-1.14 מ'). זאת כשגם כך כסטנדרטית אורכה מעל חמישה מטרים וחצי מקצה לקצה. בנוסף, היא גם מציעה להגביה את הגג עם תוספת של עד עשרה ס"מ. את נפח התכולה החדש יאכלס עיצוב מחודש בתא הנוסעים ואבזור בשפע, גם בהתאמה אישית, ואפשרות למחיצה אטומה בין הנוסעים לנהג. זה אולי מסביר מדוע צריך ספייס של חדר שינה זוגי.

ברמת המספרים, את בנטלי מולסאן הסטנדרטית מניעה יחידת V8 בנפח 6.75 ל' שבעזרת שני מגדשי טורבו מפיקה 505 כ"ס ו-103.8 קג"מ. לרשותה תיבת שמונה הילוכים אוטומטית ו-100 קמ"ש מושגים כחמש שניות לאחר הלחיצה הבריאה על דוושת הגז. נכון, זה די והותר אפשר לומר אבל כמו שיש מי שרוצה להוסיף יותר ממטר לאורך של הבנטלי שלו, כך גם המנוע יכול לעבור סדרת שיפורים שתעלה את נתוניו.

דווקא במקרה זה, ארמורטק אינה חושפת איך וכמה היא משפרת את המנוע. הדבר היחיד אותה היא אומרת הוא כי רמת השיפור תלויה באורך שמחליט הרוכש המעושר להוסיף למולסאן. אבל ביננו, אם כבר החלטתם להאריך, למה לא ללכת עד הסוף? ככה לפחות תוכלו להסיע את קבוצת הכדורגל שרכשתם ממגרש למגרש במידה וחשבון הבנק שלכם מתחיל להתדלדל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully