וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם מרצדס ב-2.2 מיליון שקל אפשר לקשט

9.6.2011 / 22:00

מכונית העל מרצדס SLS AMG הוזמנה לידיה של סדנת MEC מברלין ויצאה משם קצת אחרת. למי שיש ורוצה יותר

נניח שרכשתם מרצדס SLS AMG בשני מיליון שקלים וקצת, ומובן שהכול מוברג פרפקט עד לרמת השטיחונים והידית. מה בכל זאת הייתם רוצים לשדרג? מנוע? בולמים? תא נוסעים? אולי את העיצוב החיצוני? ואולי עדיף בכלל לא לגעת בחתיכה מוטורית כזאת? בין אם נביע מחאה או לא, סדנאות רכב תעשנה הכול כדי להרוויח עוד כמה דולרים והנה באה MEC מגרמניה ומחפשת את הארנקים שלכם עם פרשנות חדשה ל-SLS.

מקימי החברה מספרים בקצרה שהזמינו את הדגם לפרוייקט ממתקן ראווה באורלנדו שמחזיק בצי מכוניות קלאסיות של מרצדס. מסתבר שפרט ל-SLS האקזוטית, עומדת בגראז' הפרטי שלהם אחת מתוך ה-300 SL המקוריות שנולדו בשלהי שנות ה-50, ככה שמקורות השראה לא חסרים להם בחיים, ודומה שכבישים מרתקים נמצאים בחצר האחורית. אז למה להפקיד SLS חדשה ביבשת רחוקה?

ב-MEC נתנו את מילתם שהרכב יעבור מהפך גדול, אבל מבלי לבייש חלילה את הנדסת הרכב המקורית. הם התחילו עם בודי-קיט חזיתי עליו אפשר להתקין נורות LED וספויילירים קדמיים נמוכים ומשם המשיכו לקשט את החלק האחורי. באיזור תא המטען אפשר לפי הקטלוג לבחור בין 3 ורסיות של כנפי קרבון – אקסטרים, פורמולה ו-GT3, כאשר לכל אחד מותאם דפיוזר תחתון על פי המכלול החיצוני. סט פליטה עם ארבע יציאות מורחבות ידאג שכולם יישמעו אתכם חמושים במנוע AMG.

ואם כבר במנוע נגענו, יחידת הבנזין האטמוספרית נותרה על כנה (6.3 ל', 572 כ"ס ו-100 קמ"ש אחרי 3.8 שניות). ההחלטה לטפל בכיול של המרצדס נגעה רק בצמיגים ובמערכת המתלים שהונמכה בכמה ס"מ. הצמיגים השמנים ביותר שניתן לתפור ל-SLS של הסדנה הם בקוטר 295/25/21 מאחור ו-265 מלפנים. ולמי שמודאג מהמראה ב-330 קמ"ש, מורכב מנגנון שמווסת את גובה המכונית מעל פני הקרקע.

ל-MEC מספר סוכנויות פזורות ברחבי העולם שתוכלנה להגשים את כל גחמות הדמיון הפרוע. המחיר עבור הקיט לא פורסם, אך למי שכבר מחזיק בישראל SLS AMG שמחירה כ-2.2 מיליון שקלים - ואולי אינו מרגיש מיוחד מספיק, הנה סדנה שמחזיקה נשק קוסמטי שלא משחית את הופעתה, יותר ממה שאפשר לעכל בכל אופן.

מרצדס SLS AMG מסדנת MEC Design. אתר יצרן
מרצדס SLS AMG מסדנת MEC Design/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully