וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלים עושים את הונגריה מהצד

18.6.2011 / 22:00

הונגריה אירחה את אליפות הדריפטים הראשונה לנהגים ישראלים במסגרת ה-My Way Drift Cup 2011. כך זה נראה מבעד לעשן הצמיגים

יח"צ - חד פעמי

צילום ועריכה: My Way

אדם פרנק ואפרת הופמן בעלי בית הספר למירוצים My Way המכשיר נהגים בנהיגת דריפטים, השיקו בחודש אפריל האחרון את אירוע ה-'My Way Drift Cup 2011'. אירוע זה כלל מירוץ תחת חוקי פדרציית הדריפטים האירופית ובתוואי מסלול ששימש את אליפות אירופה רק עם הבדל אחד מהותי. כל המתחרים הם נהגי מירוץ ישראלים. כעת הם משחררים סרטון קצר המכניס סוף שבוע אחד ארוך וגדוש בעשן צמיגים ותחרות ספורטיבית בין נהגים מקצוענים למספר דקות בודדות.

"זו לא אליפות ישראל. אנחנו לא פדרציה ובטח שאין לנו גיבוי של המדינה". כך אמרה הופמן לוואלה! רכב בראיון קצר שערכנו עימה מספר ימים לפני שהאירוע התקיים. לדבריה, מדובר ב"הפקה של תחרות דריפטינג מקצועית וסגורה לישראלים בהונגריה וזה עדיין כבוד גדול". צוות My Way העמיד לרשות 16 הישראלים שעשו דרכם להונגריה 16 מכוניות ב.מ.וו אשר הוסבו בצורה מקצועית לענף מירוצים זה בהתאם לתקנות הפדרציה האירופית עם מנועי V8 משופרים ומחוזקים מצויידים במאות כ"ס.

"מרגע ההודעה על האירוע עברו ימים בודדים עד שההרשמה נסגרה", כך נמסר לוואלה! רכב. כאמור רק 16 נהגים הורשו להשתתף ובין המקדימים לעשות זאת רבים המוכרים מסצינות הדריפטים בישראל, בימים שעוד ניתן היה לקיימה כמעט ללא בעיות. רשימת המשתתפים כללה מדריכי נהיגה מתקדמת, נהגי מירוץ מנוסים, נציגי סצינת האביזרים והשיפורים ועוד. לרובם זו אינה הפעם הראשונה עם צוות My Way, אך במקרה זה הביקור בהונגריה גילה להם עד כמה הם טובים באמת.

נופלים אחד אחרי השני

האירוע החל במקצה דירוג בו הראה כל אחד מהנהגים לשופטי הפדרציה ההונגרית מה הוא יודע. הנהגים עלו למסלול בזה אחר זה ובסיום דורג לאון טאובס במכונית מספר 33 במקום הראשון. גיא מעודד (48) דורג במקום השני ואחריו תום סדובסקי (10), אולג וסילקוב (9) ודודי פאר (23).

לאחר דירוג 16 הנהגים, החל שלב הראש בראש. על פי שיטת הנוק אאוט נהג שמנצח עולה לשלב הבא בעוד המפסיד אומר שלום. בתום שני השלבים הראשונים נותרו ארבעה נהגים מהם יוכתר האלוף, שני סגניו והמקום הרביעי שיפספס במעט את הפודיום. מקצה חצי הגמר הראשון העמיד את טאובס מול פאר – הנהג המפתיע של ימי התחרות מול אחד הדריפטרים הטובים של ישראל. בתום המקצה הצליח פאר להתגבר על הכשרון העולה והיה הראשון להבטיח לעצמו את הגמר. במקצה חצי הגמר השני התמודדו מורן גוט (71) ומעודד שכאמור דורג שני במקצה הדירוג. בתום המקצה התבשר מעודד שהוא יהיה זה שינסה לנצח את פאר בגמר הגדול.

וכך ניצבו במקצה הגמר פאר ומעודד, כשעל הפרק עומד פרס מכובד מאוד מתנת My Way. פרנק והופמן החליטו כי למנצח שלהם יש מה להראות גם ברמה האירופית ולכן הוא יקבל מהם מימון מלא להשתתפות באחד מארועי אליפות הונגריה בדריפטים. ועם פרס שכזה, היו בטוחים שהקרב היה מותח וצמוד עד שלבסוף הוכתר פאר לאלוף ה-'My Way Drift Cup 2011'. מעודד שסיים במקום השני הכללי זכה במצלמת גו-פרו מתנת היבואן לישראל HDLOCO. בקרב על המקום השלישי שנערך במקביל ניצח טאובס שזכה ב-1,000 שקלים מתנת ספארקו ישראל.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

נציגים ישראלים באליפות אירופה

מי שעוקב אחר מדור הספורט המוטורי של וואלה! רכב, יודע בוודאי כי הופמן ופרנק פרט לניהול My Way הינם מתחרים פעילים באליפות הדריפטים של הפדרציה ההונגרית. לאחרונה התבשרנו כי השניים ישתתפו בקרוב גם במסגרת אליפות אירופה בה כבר התחרו בעבר, אולם לראשונה יעשו זאת תחת דגל ישראלי עם מכוניות ב.מ.וו E30 ו-E36.

וואלה! רכב מאחלים לשניים המון בהצלחה ומברכים על הכרתם כמתחרים מישראל תחת דגל הלאום. נשלח גם איחולי הצלחה לפאר שעתיד להתחרות בקרוב באליפות הונגריה במסגרת פרס האליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully