וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט קולורדו מוכן לקרב

20.6.2011 / 12:41

ג'נרל מוטורס חשפה בתערוכת הרכב של ארגנטינה גרסה נוספת לתאום איסוזו D מקס נטול תגית קונספט, אך מצויד מיגונים אגרסיביים ונורות LED

בחודש מרץ חשפה ג'נרל מוטורס תמונות וקדימונים לטנדר שברולט קולורדו פיק-אפ החדש (הנודע גם בשם איסוזו D מקס במחוזותינו), במסגרת תערוכת בנגקוק. לפי שעה, צפוי הטנדר האמריקני לבכורה לקראת סוף השנה הקרובה עם מכירות ראשונות באביב. אולם עד לאירוע החגיגי לוקח המותג האמריקני צד חיוני אל עבר גרסת ייצור סופית וחושף בתערוכת בואנוס איירס דגם שני תחת מהדורת ראלי ספורטיבית ומקושטת. מדוע נבחרה דרום אמריקה להלל את נוכחותו? קולורדו הוא רכב העבודה הנמכר ביותר בברזיל זה השנה ה-16 ברציפות.

שברולט קולורדו עמוס באיפור כבד פרי חטיבת העיצוב הדרום אמריקנית של ג'נרל מוטורס. הוא אינו מיועד לעמוד בתקנות תחרותיות, אולם מושקעים בו פרטים שנגזרו ישירות מענפי הספורט המוטורי. את תא הנהג מעבה לדוגמה כלוב התהפכות תקני להגנה על הנהגים מפני תאונות ותוספות לשעות הפנאי המטגנות כמו מטף כיבוי אש.

מחוצה לקבינה תעלות אוויר לקירור המכללים, נורות LED משובצות מסביב, תחת השבכה הותקנו שני ווי גרירה מחוזקים, פגושיו עשויים מפיברגלאס והתקני גג מופרדים לצרכי הובלה והעמסה גם הם חלק מהחבילה. הצמיגים השמנים מגיעים בקוטר 305/60/18 כשהם מולבשים על חישוקי סגסוגת מאלומיניום ולדברי החברה מותאמים לכל סוגי השטח הקשה. יחד עם מתלים מתכווננים לא נראה שתהיה לו בעיה לכסח גבעות.

את מערכת ההנעה הכפולה מפעילה עבורו חטיבת כוח בנפח 2.8 ל' טורבו-דיזל. ההספקים או התיבה אינם יודעים עדיין, אך נראה כי לעומת פורד שהקטינה את נפח המועמד שלה פורד ריינג'ר (תאום מאזדה BT-50) בכמה מאות סמ"ק, שברולט תנסה לשמור על הספק גבוה יותר וצריכת דלק המשתווה לפחות לזו אצל המתחרה. שברולט פיתחה תיבות אוטומטיות משודרגות לאחרונה, כך שהקולורדו יזכה לשתי תמסורות משופרות בנפרד, פרט לזו הידנית.

שברולט לא תחלק את קולורדו בשווקי צפון אמריקה, אלא תתמקד בחלקי עולם מגוונים הרבה יותר. יחד עם זאת, ג'נרל מוטורס העירה לא מכבר על כוונתה להקטין את מידות הטנדרים הגדולים שלה במסגרת שיפור היחסים עם תחנות הדלק והסביבה. איך זה עומד בקנה אחד עם סגירת מפעלי ההרכבה הראשיים של GMC קניון הקומפקטי (יחסית) והקולורדו בלואיזיאנה עוד לא ברור. ובכל מקרה, ביום שבו הקולורדו יצא לאור, נקבל רמז רשמי לדמותו של איסוזו D מקס הבא. או שאולי הצלחתם לקבל תמונה מספיק ברורה לחזותו לפי פרסומי צמד הקונספטים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully