וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוגטי וירון למדף בסלון

3.7.2011 / 16:31

בוגטי הגיעה לסדנת ייצור פורצלן גרמנית, וביחד הרכיבו השתיים מהדורה אלגנטית נדירה ושברירת, למכונית העל המפורסמת ביותר בעולם

לפני שבוע דיווחנו כי בוגטי וירון האחרונה נמכרה בשני מיליון דולרים לפלוני עשיר באירופה (שלא יישאר אלמוני עוד הרבה זמן). אלא שלמרות אקורד הסיום הצורם משהו (תהיה הלא יורשת בכל מקרה), החברה הצרפתית של פולקסווגן לא בהכרח מוכנה להיפרד במהרה מהמכונית לפני שהיא עורכת לה מחווה אחרונה, כפי שמגיע למי ששינתה את פניהן של מכוניות העל לפני למעלה משבע שנים, שעה שהיא שוברת שיאים על מסלול הניסויים. תכירו את הווירון אור-בלנק.

חתומה על הויירון 'היצרנית המלכותית לפורצלן' מגרמניה. החיבור בינה לבין בוגטי הוכשר על סמך הנתון שכל אחת בתחומה נחשבת לעילוי: בוגטי היא יצרנית מכונית העל הנחשבת לטובה ביותר בעולם, ואילו השותפה היא מומחית בפיסות אומנות כגון כדים, סטים של צלחות, חיפויים יוקרתיים ועוד. הכול כמובן בעבודת יד על ידי אנשי מקצוע.

על אף שבתחילת הפרסומים לא היה ברור כיצד התבשל השילוב ביניהן, התשובה נעוצה כנראה בכישורים הבלעדיים של שתי החברות. "זה באמת משונה ולא שגרתי. אבל אלו הערכים שבוגטי עומדת מאחריהם: הגשמה של רעיונות יוצאי דופן ומצויינות", כך מסביר סטיבן ברונגס, מנהל המכירות של בוגטי בעולם.

המכונית נקראת בצרפתית 'L’Or Blanc' או זהב לבן בתרגום עברי. בוגטי מציינים שהווירון סופר-ספורט היא המכונית הראשונה בעולם שלובשת תרכובות מפורצלן. אולם, היות וחברות פורצלן מייצרות גם קרמיקה המשמשת בענף התעופה, כוחות הצבא, אלקטרוניקה (מבודדים), עצמות גוף, (סינטתטיות), אכיפה (אפודי מגן) וכמובן כלי-רכב (בלמים קרמיים), אין סיבה שלא תזכה למעמד מיוחד. "אנחנו פשוט ממשיכים את החלומות של מייסד החברה אטורה בוגטי, שהתנסה בכל מיני חומרים אקזוטיים במכוניות", מוסיף ברונגס.

מבחינה חיצונית, מעידים בבוגטי שהרכב נראה כאילו נמצא תחת תאורת פלורסנט עוצמתית, מה שלכאורה מייצר קונטרסט בין הצבע הכחול ללבן וגורם להשתקפויות מהסביבה הקרובה. בתא הנוסעים הגדול, שם נמצאים רוב מרכיבי הפורצלן, אפשר להתרשם מהטבעות מיוחדות בתוך הקונסולה ובין השאר מכיתוב מהודר - La Maison Pur Sang - בית גזעי. המחיר עבורה אגב, מוערך ביותר מ-2.5 מיליון דולרים, למקרה שחסר לכם איזה קישוט מפואר בשידה הסלונית. ואם יש לכם מסלול בחצר, אולי זה אפילו הגיוני.

בוגטי ויירון ספורט אור' בלאנק. אתר יצרן
בוגטי ויירון ספורט אור' בלאנק/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully