וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל משיקה מערכת דיווחי תנועה בישראל

גוגל השיקה את מערכת דיווחי התנועה שלה גם בישראל. תוכלו לראות דיווח בזמן אמת או לבקש תחזית ליום ושעה אחרים

גוגל משיקה דיווחי תנועה בישראל. ענקית החיפוש הודיעה כי מערכת דיווחי התנועה החיים שלה – שהושקה לראשונה ב-2007, התרחבה ל-13 מדינות נוספות, ביניהן ישראל. הדבר אומר כי אתר המפות של גוגל, כמו גם האפליקציות הניידות שלו, יכולים עכשיו להראות לכם את מצב התנועה בכבישים המרכזיים בישראל. כדי שיעשו זאת, עליכם לבחור באפשרות Traffic בתפריט בחירת השכבות המוצגות.

הדיווחים זמינים הן בזמן אמת, והן באמצעות מנגנון חיזוי שמבוסס על דיווחי עבר. כך, ניתן לבקש מגוגל להעריך מה תהיה תנועה בכבישים בכל יום ובכל שעה. דיווחי זמן אמת מתעדכנים מדי חמש-עשר דקות. את המידע אוספת גוגל מבעלי מכשירי אנדרואיד שאישרו לחברה לקבל מידע על מיקומם.

בכבישים בין-עירוניים, יכולה החברה להסתמך רק על מכשירים עם GPS מופעל, ואילו בכבישים עירוניים – עת עובר הרכב ליד בתים – יכולה גוגל להסיק את מיקום המכשיר ואת מהירות התנועה של הרכב בו הוא נמצא על ידי סריקה של רשתות אלחוטיות. ואיך זה עובד? ובכן, לגוגל יש מפה של רשתות אלחוטיות, שגם אותה עזרו משתמשי אנדרואיד ליצור, המאפשרת לה לקבוע את מיקומכם בלי שימוש בלווינים, אפשרות שמועילה מאוד לקביעת מיקום כשאתם לא תחת כיפת השמיים.

גוגל איננה היחידה שמשתמשת במכשירי המשתמשים ליצירת מפות תנועה עדכניות. חברת Waze הישראלית עושה דבר דומה, כשהייתרון שלה הוא בכך שמדובר בפתרון ניווט מלא. Google Maps, לעומת זאת, היא תוכנת מפות, שאמנם יכולה להציג מסלול אך לא תוביל אתכם צעד אחר צעד.

עוד בנושא:

גוגל ניסתה למפות רשתות אלחוטיות, בטעות גנבה מידע מאנשים

גם האייפון יודע תמיד איפה אתם נמצאים

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully