וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיני קופר עושה שכונה

מיני קופר S קופצת לביקור בסדנת EFX הגרמנית, ומצטיידת ב-240 כ"ס והופעה חיצונית אפוקליפטית. לא לאניני טעם

מותג מיני התרחב בשנה האחרונה באופן משמעותי. על רקע גרסאות קבריולה, קופה, חשמלית ופנאי (קאנטרימן) שמככבות בשורותיו, אפשר להביט אל האופק ולשאול, מה עוד ממתין בקנה – מה עם מהדורה סופר קיצונית למשל? אלא שבינתיים, ועד שסדנת ג'ון קופר וורקס תחליט לבשל לנו רכב קיצוני, ניתן למצוא הסבות לא פחות מרתקות מקרב סדנאות השיפורים בגרמניה. ובתמורה ל-11 אלף יורו, אולי הסט הבא יתאים למיני קופר שלכם.

הדגם בתמונה הוקצה לצילומים על ידי חברת CoverEFX. ובאופן קצת חריג, הם בחרו בדגם מבוגר של מיני קופר S משנת 2007 כדי לחולל בו את מסכת השיפורים. מבחינת מנוע, חטיבת הכוח נותרה פחות או יותר כפי שהיא יוצאת את המפעל. שינויים קלים בסעפות היניקה והפליטה, כיול קל מאוד למחשב המנוע, הקשחת מתלים, חיזוק בלמים, ופה נחתם הפרק של רשימת הטיפול המכני. על הכביש, הספקה הוזנק קלות ל-240 כ"ס (1.6 ל' מוגדש-על) והביצועים מאפשרים לטפס עוד כמה קמ"ש במהירות הסופית ל-234 קמ"ש (פחות מזו של ג'ון קופר, אבל למה להתעסק בקטנות).

את עיקר העניין מרכזת כאמור החבילה הקוסמטית, לטוב ולרע. שימו לב למשל לצבע האפור על רקע החנייה התת-קרקעית, שמייד מעלה אסוציאציות של מקלט מפני הפגזות, או למי שסובל מבריונות בשכונות פשע, עימותים עם כמה חבר'ה לא נעימים בסמטה אפלה. כך או אחרת, זה הגוון היחידי שניתן לרכוש מהסדנה הגרמנית. אך לפחות בתא הנוסעים, כך לדברם, הפחיתו מעט מהזעזוע על ידי שימוש בחומרי דיפון אלגנטיים, וכמה פריטים יקרים ממותג לואי-ויטון. איך זה מתחבר למקלטים לחים? מי יודע.

עוד הרבה מכוניות משופרות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

מיני קופר S מסדנת קאוור EFX. אתר יצרן
מיני קופר S מסדנת קאוור EFX/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • מיני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully