וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון דאי ורוי ניסני כמעט על הפודיום

ירון אדרי

15.8.2011 / 11:33

תוצאות טובות לנהגים הישראלים אלון דאי ורוי ניסני במירוצי סוף השבוע האחרון שנערכו באוסטריה. מקום רביעי ושיפור הניקוד בטבלאות האליפות

נהגי המירוצים הישראלים אלון דאי ורוי ניסני נפגשו בסוף השבוע האחרון באוסטריה במסגרת הסבבים בהם מתחרה כל אחד מהם. מסלול 'רד בול רינג' המחודש שאירח בעבר גם את סבב פורמולה 1, היה הבמה עבור שניהם להציג שיפור בדירוגם הכללי בטבלת האליפות. דאי בן ה-19 מאשדוד מדורג כעת רביעי בסבב פורמולה 3 הגרמני וניסני בן ה-16 מרמת השרון מדורג שמיני בסבב פורמולה מאסטרס.

המירוץ הראשון בסוף השבוע התחיל לא כל כך טוב לדאי. במקצה הדירוג הוא הצליח להשיג רק את המקום התשיעי ממנו זינק למירוץ שנערך בתנאי גשם. עם נהיגה שקולה לתנאים הרטובים הצליח דאי לסיים לבסוף חמישי תוך שהוא קובע את ההקפה המהירה ביותר מבין כל המשתתפים. גם למירוץ השני של סוף השבוע זינק דאי מהמקום התשיעי, והפעם על אספלט יבש הוא מצליח להציג עקיפות מרהיבות כל הדרך למקום הרביעי.

את מירוצי סוף השבוע מסיים דאי עם 10 נקודות ולרשותו סך של 47 נקודות מתחילת העונה. הישראלי מדורג כעת חמישי בטבלת האליפות, 6 נקודות בלבד מקלאוס באכלר האוסטרי וטום בלומקוויסט הבריטי שלשניהם 53 נקודות. דאי ישוב למסלול בסוף השבוע של ה-3 בספטמבר למירוץ שיערך מסלול יורוספידוואי לאוסיטץ גרמניה. שבוע לאחר מכן הוא יוצג באופן רשמי כשגריר התאחדות נהגי המירוץ היהודיים ה-JRDA במירוץ בסדרת הפורמולה 3 יורוסירייס שיערך במסלול סילברסטון בריטניה.

ניסני מוציא מתוק מעז

סוף השבוע של ניסני בסבב פורמולה מאסטרס החל גרוע. במירוץ הראשון מבין שלושה הוא פרש לאחר שסוון מולר הגרמני פגע בו, ודירוגו הנמוך קבע כי למירוץ הבא יזנק רק מהמקום ה-21 שבסוף הגריד. במירוץ השני הצליח ניסני לצמצם לא פחות מ-11 מקומות ולסיים במקום העשירי למרות דירוגו הנמוך בזינוק.

בשונה מדאי, הסבב בו מתחרה ניסני מעמיד בפני הנהגים שלושה מירוצים בכל סוף שבוע. בזינוק הפעם ניצב ניסני עשירי על הגריד כשלפניו שוב המטרה לצמצם כמה שניתן עד לדגל השחמט. תוך שהוא מנצל פרישה של בן קבוצתו ג'ייסון קרמר ויחד עם מספר עקיפות על המסלול, מצליח ניסני לסיים את סוף השבוע עם תוצאה משביעת רצון בדמות מקום רביעי.

את מירוצי סוף השבוע מסיים ניסני עם 13 נקודות ולרשותו סך של 70 נקודות מתחילת העונה. הישראלי הצעיר מדורג כעת שמיני בטבלת האליפות, 13 נקודות מדניס לינד הדני שבמקום השביעי. גם ניסני ישוב למסלול בסוף השבוע של ה-3 בספטמבר במירוץ שיערך בלאוסיטץ, כשאת הזמן עד אז ינצל לאימונים.


ספורט מוטורי בוואלה! רכב

בואו לדבר על מירוצי מכוניות בפורום וואלה! רכב

ממשיכים לדבר על זה גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully