וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי פנוי ב-326 קמ"ש?

ירון אדרי

16.8.2011 / 15:06

סקודה אוקטביה vRS הצליחה לעמוד ביעד שקבעה לעצמה וקבעה שיא מהירות של 326 קמ"ש במדבריות המלח של בונוויל. עכשיו היא רוצה 350

לרגל ציון עשר שנים להקמת חטיבת הספורט שלה המכונה vRS, סקודה החליטה כי יש לעשות משהו חריג. אירוע שבוע המהירות של מדבר המלח בונוויל ארה"ב נקבע כיעד במטרה לשבור עימה את מחסום ה-200 מייל לשעה, שהם 322 קמ"ש. לשם כך, נשלפה מפס הייצור אוקטביה מהליין הספורטיבי והועברה לידי מהנדסי החברה ואנשי סדנת השיפורים Revo כדי להכינה ליום המיוחל עם שינויים נדרשים בכל תחום אפשרי.

על השינויים הגדולים שעברה אוקטביה vRS בונוויל סיפרנו לכם, ורק נזכיר כי מנוע הטורבו בנזין 2.0 ל' הסטנדרטי שופר באופן קיצוני כדי שיפיק 500 כ"ס (בתחילה דובר על יותר, אבל מתברר שזה מספיק). החבילה המשודרגת התקשתה בתחילה לעמוד ביעד, אולם לאחר מספר ניסיונות בודדים בהם חסרו לאוקטביה כמה קמ"שים ליעד, היא הצליחה לעצור את השעון על 202.15 מיילים לשעה שהם 326 קמ"ש בדיוק. עקשנות צ'כית משתלמת מתברר.

עבור סקודה, השגת היעד אינה עושה סוף לסיפור וכעת היא מסמנת לעצמה מטרה חדשה. אם נפח המנוע הוא 2.0 ל', מדוע לא לשבור את השיא הספציפי הנקוב? זה עומד על 216 מיילים לשעה, 348.4 קמ"ש, אולם כעת מדובר במטלה הרבה יותר קשה שתחייב להפיק מהמנוע עוד כמה עשרות סוסים. בחברה בכל אופן, מרוצים מחגיגות העשור לחטיבה הספורטיבית.


עוד על סקודה בוואלה! רכב

בואו לדבר על סקודה בפורום וואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully