וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושק דור חדש למכשיר איזיפארק

5.9.2011 / 15:23

מכשיר החניה איזיפארק מושק בדור חדש שכולל טעינת כסף מהמחשב האישי, הפעלת חניה אוטומטית, חניה עתידית ועוד. המחיר, 89 שקל

מכשיר החניה הצהוב והמוכר, איזיפארק מקבל בימים אלה דור חדש. איזיפארק החדש מציע שימושיות משופרת וידידותיות למשתמש בזכות תוספת של פיצ'רים חשובים. אל הנוחות של המכשיר היוצא, שהציע יכולת חניה בכל רשות מוניציפלית בהתאם למחירה וזמן החניה המותר, הדור החדש מרחיב את יכולותיו כדי להקל על הנהג בשימוש בו.

הדור החדש של איזיפארק מאפשר לבעליו לטעון אותו לא רק בסניפי דואר ישראל, אלא גם בתחנות הדלק ואפילו באמצעות המחשב הביתי בחיבור USB דרך רשת האינטרנט (באתר איזיפארק). כמו כן, בניגוד למכשיר הקודם שכיבה את עצמו בגמר זמן החניה המוקצב, זה החדש מחדש את זמן החניה אוטומטית עם סיום זמן החניה המרבי המותר, עד לכיבויו. בכך חוסך המכשיר מבעליו את הצורך לחזור לרכב ולהפעיל מחדש את מכשיר החניה.

חידוש שלישי נמצא ביכולת של המכשיר לפעול בהתאם לשעות החניה המוניציפליות. כך למשל, ניתן להפעיל את מכשיר האיזיפארק בערב בשעות בהן החניה מותרת, וזה יתחיל בחיוב בפועל רק בשעות הבוקר בהן החניה היא בתשלום. חידוש רביעי ואחרון במכשיר החדש הוא צפצוף תזכורת מדי דקה להזכיר לנהג עם החזרה לרכב לכבות אותו, כדי למנוע בזבוז של תשלום דמי חניה.

מכשיר האיזיפארק משווק בישראל כבר כעשר שנים וממנו נמכרו עד כה כ-750 אלף עותקים. מחירו עומד על 89 שקלים ברכישה חד פעמית, כולל 5 דקות חניה. שדרוג ממכשיר ישן לחדש יעלה 55 שקלים בלבד.

ספרו לחברים שלכם על האיזיפארק החדש בפייסבוק

מדברים על פתרונות חניה בפורום הרכב של וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully