וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורשה פנמרה חוברת לשטן

פורשה פנמרה טורבו מקבלת טיפול חריף מסדנת השיפורים של אנדרסון - מטפסת ל-600 כ"ס, ומתלבשת בבודי-קיט מוחצן. למשפחות על טילים

פורשה פנמרה שהוצגה בשנת 2009 שינתה את כללי המשחק. לא רק שהעיצוב החיצוני קלע לרובד דק מאוד באוכלוסייה לאור הפגיעה בצביון הקלאסי של המותג, אלא עצם היותה מכונית עם ארבעה מושבים ותא מטען, דחפה את יצרניות העל האחרות ללכת בעקבותיה. בשנים אלה, פורשה הקפידה להעמיס אותה במערכות משוכללות ומנועים חזקים כמיטב המסורת, אך סדנאות השיפורים בגרמניה לא מסתפקות במקור, כפי שמציגה כעת אנדרסון.

הסדנה העניקה לפנמרה המשופרת את הכותר - FORTH DIMENSION IN RED, או בתרגום עברי - הממד הרביעי באדום, כאזכור למלתחה החיצונית האדמדמה, ותא הנוסעים המרווח. הקוסמטיקה היא חלק מרכזי מהחבילה המוצעת בפנמרה הגדולה, וכאן מספרים באנדרסון על מכסה מנוע מתרכובות סיבי פחמן (הפחתה במשקל), פתחי יניקת אוויר מוגדלים בסינר התחתון וחישוקים בקוטר 22 אינטש.

תא הנוסעים נטבל חלקית אדום, וכן מנצל שימוש ברצועות סיבי פחמן על גלגל ההגה, הקונסולה והדפנות, לטובת תחושה ספורטיבית וממוקדת יותר כלפי הנהג. עוד ברשימה מערכת שמע עם פלייסטישן 3 לילדים במושב האחורי, חלילה שיהיה משעמם בעיקולים במהירות 200 קמ"ש.

ומה בחזית? הרבה מאוד כוח זמין לכל הגלגלים. מנוע הפנמרה המפוארת, כאן בגרסת הטורבו ה"פשוטה" (לא ה-S הבכירה), מספק קרוב ל-600 כ"ס מיחידת ה-4.8 ל' שמונה צילינדרים המשודכת לתיבת הילוכים לה שבע מהירויות. חישוב גס מצביע שאנדרסון הצליחה לחלץ עוד 100 כ"ס, רק על ידי שינוי תכונות בכיול מחשב המנוע, הגדלת סעפות היניקה והפליטה ועוד מספר שינויים קלים. התוצאה על הכביש היא תאוצה ל-100 קמ"ש ב-3.7 שניות (3.9 ש') ומהירות מרבית של 315 קמ"ש.

המחיר לחבילה נאמד בכ-15 אלף יורו לפני מס, שהם כ-75 אלף שקלים. מי שרוצה לחדד את הפנמרה שלו (ועל הדרך לטשטש את הופעתה המשונה), בהחלט יימצא כאן סט שווה בהחלט.

עוד סדנאות שיפורים בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully