וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שים לה שבב: מרצדס SLS AMG מחוזקת

שבב קטן ויקר של סדנת רכב גרמנית מעלה את הספקה של המכונית היקרה ביותר בישראל מרצדס SLS AMG בעוד כמה עשרות כ"ס. למי שרוצה להגיע לרמזור לפני כולם

מאז שהוצגה לראשונה ב-2009, אני לא חושב שאי פעם תועדה מרצדס SLS AMG - מכונית העל הגרמנית, מונחת בשלווה ובאווירה כפרית כפי שהיא מוצגת כאן בתמונות של סדנת השבבים המיומנת, McchipDKR. הם לא מסבירים מדוע בחרו דווקא ברקע הירקרק הזה כדי ליחצן את תוכנת ניהול המנוע המתוחכמת שלהם עבור האקזוטיקה של דיימלר, אך אולי יש קשר בין כנפי השחף שלה לאוויר הפתוח שעושה לה טוב.

אם רכשתם אותה בישראל (ומי שיכול - ולא רכש, שיתבייש לו) במחיר של 2.2 מיליון שקלים, וחסר לו בתחושה משהו במנה העיקרית בחזית, הסדנה מוכנה לשפר את ה-SLS AMG שקניתם בעלות סמלית של 9,200 יורו לפני מס, שהם כ-50 אלף שקלים. הכיול של DKR מורכב רובו משבב בקרה שמעלה את הספק מנוע ה-6.3 ל' בנזין מ-563 ל-630 כ"ס, ומזניק מעט את המומנט בערכים קלים, ל-69.1 קג"מ. בזמני המיאוץ אין כמעט שינוי, כאשר הזמן על שעון העצר מורה כעת על 3.7 שניות (3.8 ש') מאפס ל-100 קמ"ש ו-320 קמ"ש (317 קמ"ש) בקצה הישורת.

חבילה חיצונית עם קוסמטיקה וקישוטים לא מגיעה בילד אין עם הסט של DKR, למעט אפשרות להתאים לה חישוקים גדולים יותר ובעיצוב מקורי של הסדנה. מה שבכל זאת אפשר לבקש אלה הן תוספות מעשירות לחיפויים בתא הנוסעים המפואר, בתוספת מחיר של כ-7,000 יורו (35 אלף שקלים), גרושים למי שכבר הוציא מאות רבות של אלפים. לבעלי היכולת, והמזל.

עוד סדנאות שיפורים בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully