וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרמנים מתלבשים על פרארי

פרארי 458 איטליה שוב נוחתת אצל סדנת אנדרסון שמעמיסה עליה קיט סיבי פחמן, מחזקת את העוצמה המנועית וכן את הווקאלית של מערכת הפליטה. היא לא מתה על זה

למרות היצע גדול של סדנאות שיפורים גרמניות, מוצרי ה'אפטר-מארקט' של פרארי לא בהכרח מופצים מברלין או ממינכן. לרוב כשמדובר במכונות איטלקיות, אנו מציגים פריטים שיצאו מקרב סדנאות לאומיות של הסוס הצוהל, או מארה"ב. לא הפעם.

בפרויקט החדש שלה תחת הכותר Carbon Edition 2, חוזרת סדנת 'אנדרסון גרמניה' לעצב (ועל הדרך לכער) פרארי 458 איטליה, כשהפעם בראש מעיניה הפחתת המשקל על שימוש בקיט קרבון (סיבי פחמן) והעמקת צלילי מערכת הפליטה. ויש גם עוד כמה עשרות סוסים נוספים למי שחסר.

הקיט הקוסמטי, מה שנקרא בעגת המשפרים 'קרבון אירו-קיט', מיושם על מכסה תא המטען בחזית, הגג, דלתות המכונית ובתי התאורה. מסביב לפרארי תוספות של סינר תחתון מלפנים, פתחי יניקה בדיפון החומר האקזוטי, חצאיות צד רחבות יותר, תוספת קטנה של ספוילר צנוע מאחור ותעלת אוויר מורחבת בפגוש הקדמי. החישוקים השחורים, כאן בקוטר 21 אינטש, לא ממש הולמים את הפרארי 458 אם לומר את האמת.

מנוע הפרארי בנפח 4.5 ל' V8, משודרג ל-623 כ"ס (עליה של כ-53 כ"ס ביחס לדגם המפעל). לא ידוע כמה זה השפיע על התאוצות שלה (0-100 קמ"ש ב-3.4 ש', מהירות מרבית 325 קמ"ש), אך סביר שהאפקט איננו דרמטי. מה שכן מאפיל על הכול זה הצליל שבוקע ממערכת הפליטה. אנדרסון טוענים שהתקינו וסת המשנה את אוקטאבות הצלילים לשלוש דרגות שונות.

למי שכבר רכש פרארי 458 איטליה (או מתכנן בעתיד, אם אכן היבואן המקומי יפתח שעריו בקרוב), נוכל לספר שבתמורה לכ-11,000 יורו (כ-56 אלף שקלים לפני מס), ניתן להניח יד על החבילה הקרבונית. מנגד, ולמי שמעריך אמנות איטלקית, אולי מוטב להישאר עם המקור.

פרארי 458 איטליה מסדנת אנדרסון. אתר יצרן
פרארי 458 איטליה מסדנת אנדרסון/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • פרארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully