וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה חושפת שלוש מכוניות ואופנוע ידידותיים לסביבה

12.11.2011 / 20:10

הונדה תציג במסגרת תערוכת טוקיו שלוש מכוניות שמציצות אל עתיד היברידי וחשמלי וגם אופנוע ספורט על סוללות

תערוכת טוקיו נחשבת לאחת המשוגעות של עולם הרכב, בה מציגות מרבית היצרניות, בייחוד אלה מהמזרח, את הרמזים שלהן לעתיד הקרוב והרחוק. התערוכה הקרובה אינה שונה והונדה, שזו התערוכה הביתית שלה, מגיעה לשם עם שלל מכוניות ואופנועים, שרובם ככולם מכוונים אותנו ישירות אל העתיד החשמלי תחת התפישה של "מה יגרום לכם להרגיש טוב?".

ממשיכים לדבר על חידושי העתיד של הונדה בפייסבוק של וואלה! רכב

עוד חדשות רכב בוואלה! רכב

הונדה AC-X משפחתית היברידית

האם מוצגת כאן המחליפה העתידית של הונדה סיוויק? יתכן מאוד למרות שהדור החדש נחשף ממש לאחרונה. הונדה מספרת שמכונית משפחתית זו מצוידת ביחידת הנעה היברידית מתקדמת, אשר ניתנת לטעינה גם משקע החשמל הביתי. מתחת למכסה המנוע שלה תמצאו גם מנוע חשמלי וגם מנוע בערה פנימית אשר יודעים לעבוד יחד וגם לחוד (הנעה על דלק או חשמל או משולב) כדי לענות על הצורך הרגעי. חשמל לתנועה נקיה בעיר, דלק לביצועים ושיוט ארוך טווח ושילוב, כדי לחסוך בפליטת המזהמים וצריכת הדלק.

הונדה AC-X משפחתית היברידית. אתר יצרן
הונדה AC-X משפחתית היברידית/אתר יצרן

הונדה מיקרו קומיוטר קונספט

כמו שמה, המיקרו קומיוטר הנה מכונית זעירה לשימוש עירוני בלבד. הונדה מספרים שסיעור מוחות בין מומחי הדו-גלגלי של החברה עם אלה של המכוניות, הולידו מכונית דו-מושבית שהנה לא רק בטוחה ומהנה לנהיגה, אלא גם יעילה וקלילה בהשתחלות בתנועה האורבנית. תא הנוסעים שלה מציע ממשק ייחודי לנהג, עם חיבור לכל רשת זמינה, מצלמות במקום מראות וכמובן, הנעה חשמלית נקיה למהדרין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הונדה מיקרו קומיוטר קונספט חשמלי. אתר יצרן
הונדה מיקרו קומיוטר קונספט חשמלי/אתר יצרן

הונדה EV ספורט

למה? כי לא על היעילות בלבד יחיה אדם. צריך משהו גם שיכול להמריץ את הדופק והונדה משוכנעים שלא צילינדרים ודלק יעשו את זה, אלא סוללות וממירי מתח. הונדה למרבה הצער, לא רק בחרה שם גנרי למכונית ולא משהו אישי (EV - רכב חשמלי), אלא גם לא מספרת דבר אודותיה. לא על המנוע, לא על הסוללה או אפילו מספר הנוסעים, אז אתם מוזמנים לשער מה נקבל שם.

הונדה EV ספורט. אתר יצרן
הונדה EV ספורט/אתר יצרן

RC-E אופנוע ספורט חשמלי

העתיד חשמלי (כמובן) גם על שני גלגלים ומי אם לא הונדה, אחת היצרניות המובילות בעולם בתחום זה, שתציג אופנוע ספורט חשמלי למהדרין. גם כאן אין פרטים נרחבים, אך כן ניתן ללמוד בהסתמך על התמונות כי מדובר באופנוע ספורט מקצועי, שבקצותיו בולמי TTX של אוהלינס, שיחידות התאורה שלו מורכבות מנוריות 'לד' ושמיקום הסוללות בתחתית הגוף אמור להציע מרכז כובד נמוך במיוחד. רעש אגזוז, לא תמצאו בו.

הונדה RC-E אופנוע חשמלי. אתר יצרן
הונדה RC-E אופנוע חשמלי/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully