וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורשה קאיימן בניחוח צרפתי

סדנה צרפתית תפרה חבילה קוסמטית מיוחדת לפורשה קאיימן הספורטיבית. עוד מפלטים, לוגואים ותוספת כוח הופכים אותה לנדירה וסוערת?

בניגוד לפורשה 911 טורבו או פנמרה המפוארת, אין הרבה דיווחים בכלי התקשורת על קאיימן הקטנה, שהיא כמו האחות הסוררת במשפחה. ייתכן שרושמים זאת לחובתה שכן שהיא פותחה על בסיס בוקסטר מקוררת המים והורכבה בפינלנד, ולמעשה לא הוחלפה בדגם עכשווי למעט גרסאות ה-S הקיצוניות ב-2008 וצפויה ליורשת רק בשנה הבאה. יחד עם זאת, יש מי שמחבבים את קאיימן על תרומתה לחברת הרכב הגרמנית והחליטו לשדך לה מארז שיפורים בטעם צרפתי. הכירו את הקאיימן R 'דלה-ווילה'.


דלה-ווילה (Delavilla) היא שם הסדנה, שמקום מושבה כאמור בצרפת. היא מפתחת גם קיטים חיצוניים וכן מערכות הינע משודרגות החל ממגדשי טורבו, שבבים וכלה במערכות פליטה ויניקה. קאיימן R נחשפה בחודש שעבר באירוע בליון לעיני קהל רב, שחלקו החליט להפקיד מקדמות שמנות כדי לצוד אותה לפני שהיא נחטפת, מאחר וכמות המכוניות המיוצרת נאמדת בפחות מ-20 עותקים, עם יעד שיווק רק בשנה הבאה.


אז מה מצדיק הוצאה של עוד כמה עשרות אלפי יורו? ראשית, המכונית מוצעת בשלוש מדרגות כוח: 340, 385 ו-420 כ"ס למהדורה היקרה ביותר. אולם העוצמה משחקת תפקיד זוטר בפרויקט של דלה-ווילה, משום שהמסכה הקוסמטית קיבלה משקל רציני. העטיפה החיצונית יכולה להגיע במגוון של אפשרויות מוקצנות. כך למשל ניתן להתקין דלתות "מספריים" במקום רגילות (כולל כניסה עם בורר ביומטרי) וכן כיסוי שקוף למכסה המנוע.


בנוסף לכך, אפשר להצטייד בקשתות גלגלים מורחבות, נורות LED בחוץ ובפנים ופתחי יניקה גדולים יותר בצידי הפגוש. גוון המכונית אגב מגיע רק בלבן, בלית ברירה, משום שהחישוקים עצמם לבנים בלבד ללא אפשרות לצבע אחר. תא הנוסעים נותר די זהה, פרט לתוספות של דיפוני אלקנטרה במושבים, בידית ההילוכים ובגלגל ההגה. מה דעתכם? עכשיו היא תהיה האחות היפה במשפחה, או שאולי תמיד הייתה?

עוד סדנאות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully