וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונית השנה 2011: הגמר הגדול

20.12.2011 / 6:31

סדרת המשאלים מגיעה לסיום ומנצחות כל הקטגוריות מנוקזות למשאל האחרון והמסכם - מי תהיה מכונית השנה 2011 של ישראל?

מי תהיה מכונית השנה 2011 של ישראל? במשאל האחרון בסדרה, אתם מתבקשים להצביע למכוניות המנצחות בכל הקטגוריות ולבחור, בפעם האחרונה את מכונית השנה לשנת 2011 בישראל.

כאמור, הרשימה הסופית מורכבת משמונה המנצחות בכל אחת מקטגוריות הרכב להן הצבעתם בשבועות האחרונים. הרשימה מתחילה עם המכונית הקטנה ביותר בסקר הזה שמגיעה מפלח מכוניות מיני בישראל. קיה פיקנטו היא הנבחרת שלכם עם 29 אחוז מהקולות.

שניה בסדרת הגודל שייכת לפלח הסופר מיני והנבחרת שלכם היא לא אחרת מסיטרואן DS3 החדשה שזכתה ל-23 אחוז מהקולות. יונדאי i35 היא המכונית הנבחרת שלכם במשאל המכוניות המשפחתיות כשהיא זוכה ל-23 אחוזים גם כן מהקולות. בקבוצת המשפחתיות הגדולות, ביואיק לה-קרוס מפתיעה וגורפת 33 אחוזים מההצבעות שלכם.

עם 23 אחוזים מההצבעות, אתם בחרתם בשברולט קאמארו למכונית הספורט של השנה. בפלח הפנאי-שטח, פורשה קאיין מנצח עם 13 אחוזים, לא לפני שעבר מאבק קשה מול ניסאן ג'וק הקטן. מרצדס CLS לא השאירה לרבים מכם מקום להתלבט כשזכתה ב-43 אחוז מההצבעות במשאל מכונית הסלון. מרצדס כובשת גם את קבוצת המשפחתיות פרימיום עם ה-C קלאס החדשה שזכתה ל-36 אחוזים מההצבעות שלכם.

ובכן, אלו המתמודדות במשאל האחרון והמסכם למנצחות כל הקטגוריות. מי לדעתכם הראויה ביותר לתואר מכונית השנה בישראל לשנת 2011? יש לכם הזדמנות אחרונה להצביע ולהשפיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully