וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיצוני: ג'יפ גרנד צ'ירוקי עם 800 כ"ס

יוצאים לשטח עם כל המשפחה? למה לא לקחת ג'יפ גרנד צ'ירוקי של סדנת ג'ון הנסי, עם צמד מגדשי טורבו ו-803 כ"ס. אפילו הדובים יברחו

לאיזה פלח מתכוון למכור ג'ון הנסי, בעליה של סדנת הנסי פרפורמנס, 24 עותקים של ג'יפ גרנד-צ'ירוקי SRT8 בעלות של 235 אלף דולרים ליחידה, שהם כמעט כמיליון שקלים לפני מס? גם אם מדובר בחובבי כביש-שטח אדוקים, אף אחד לא יעז לשלוח רכב מסוג זה להרים, רק מהחשש לגרום לו נזק בלתי הפיך; מרווח הגחון די שולי, וכך גם צמיגי השטח. מצד שני, לפי התמונה, נראה שאולי יתאים לדריפטים על שלג דק.

דף הנתונים של הנסי מפרט כמה אלמנטים טכניים לא מבוטלים, אפילו בהשוואה לגרסאות קודמות שהוא ייצר. ראשית, מנוע ה-6.4 ל' (HEMI) הוגדל ל-7.0 ל', כשעליו הותקנו שני מגדשי-טורבו עם מערכת יניקה משודרגת. התפוקה המרבית של המנוע עומדת כעת על 803 כ"ס ב-5,800 סל"ד ו-115 קג"מ. את המיאוץ ל-100 קמ"ש מסיים ה-SRT8 בזמן של 3.1 שניות, ו-130 מיילים לשעה (210 קמ"ש) מוקרנים על הצג בתוך 10.9 שניות בלבד, ועד מהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש.

תוספות אחרות שהוכנסו לחבילה הן מערכת בלימה פרי פיתוח 'ברמבו' בקוטר 15 אינטש מלפנים ומאחור, תמסורת אוטומטית מחוזקת (שלא תתקפל תחת העומסים), סט מתלים מומנך, ספליטר קדמי עשוי מסיבי פחמן, ותא נוסעים בהתאמה אישי, עמוס בדיפוני עור ואלקנטרה.

על ה-SRT אומר ג'ון הנסי כי מקווה למכור אותו לתושבי רוסיה או אזורים קרים בארה"ב. "בנינו בעבר עשרות יחידות של גרנד צ'ירוקי עם 600-800 כ"ס, אבל הפעם לקחנו את זה לרמה אחרת. אני מקווה למצוא לקוחות במוסקבה או בעיירת התיירות אספן או בקנדה . הרכב תפור לאנשים שרוצים להיות מהירים בכל תנאי מזג האוויר". עם המשפחה על הקצה.

עוד סדנאות שיפורים בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully