וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו סדרה 6 החדשה בישראל

מכונית הקופה מגרמניה מושקת בארץ בדור חדש, עם שני מנועי בנזין, תיבת שמונה הילוכים אוטומטית ורשימה ארוכה של פינוקים. החל מ-775 אלף שקלים

קמור, יבואנית מותג ב.מ.וו לישראל, מודיעה על התחלת שיווקה של ב.מ.וו סדרה 6 החדשה. הדור השלישי של הקופה היוקרתית הוצג לראשונה כקדימון בתערוכת הרכב בפריס לפני כשנתיים, והשלים את בכורתו הרשמית באירופה בנובמבר האחרון. כעת הוא נוחת בארץ חמוש בעיצוב מחודש וצמד מנועי בנזין רבי-עוצמה, ובשידוך לחבילות אבזור עשירות. בשלב זה, אם תהיתם, אין פרטים אודות גרסת הקבריולה.

הדגם הבסיסי - עם תג מחיר של 775 אלף שקלים, הינו ה-640 קופה, ולזה מנוע טורבו בנזין בנפח 3.0 ל' המייצר הספק מרבי של 320 כ"ס. מנוע הששה צילינדרים מאיץ את המכונית הגדולה (4.9 מ' לאורך) ב-5.4 שניות ל-100 קמ"ש ועד מהירות מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. תיבת ההילוכים האוטומטית לה שמונה מהירויות (סטפטרוניק) פועלת בצירוף למנגנון סלקטיבי עם שלושה מצבי נהיגה: רגיל, ספורטיבי וספורט פלוס.

רמת האבזור ב-640 עמוסה, וזו כוללת מושבי עור חשמליים, מראות צד מתקפלות ומחוממות, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני גשם, חיישן אורות, פנסי קסנון, מצלמת רוורס ומערכת ה-I drive המסורתית, השולטת על כל פקודות מערכת הבידור והתקשורת (שמע, טלפון סלולרי ועוד) באמצעות צג בגודל 7 אינטשים.

הגרסה הבכירה, ה-650 קופה, מצוידת במנוע שמונה צילינדרים בנפח 4.4 ל' בי-טורבו. התפוקה של המנוע עומדת על 407 כ"ס ב-5,500 סל"ד, בסיועו היא משוגרת ל-100 קמ"ש ב-4.9 שניות (הגבלה אלקטרונית ל-250 קמ"ש). רמת האבזור מעט יותר נרחבת עם 12 רמקולים לעומת 9 בדגם הבסיס, כאשר שתי המכוניות מגוננות על הנוסעים עם ערכת בטיחות היקפית: בקרת יציבות, בלימה, תאורה אדפטיבית, כריות אוויר ועוד. מחירה של ה-650 קופה בישראל, עומד על 885 אלף שקלים.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • במו
  • קמור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully