וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג חסר תקדים לצוות פוינטר בדקאר

15.1.2012 / 22:33

סטפן פטרהאנסל והמיני כובשים את הדקאר, דספרס מוביל את האופנוענים וצוות פוינטר הישראלי במרום הראשון מבין הצוותים הפרטיים ו-26 כללי

מירוץ מדהים וסוחף עבר על הצוות הישראלי בראלי דקאר, מירוץ השטח המפרך והיוקרתי ביותר בעולם. רכב מספר 376 של צוות פוינטר הישראלי, עם רז היימן כנהג והילל סגל כנווט, שוב עשו היסטוריה. לאחר 13 ימי תחרות מלאי תלאות, הצליח הצוות הישראלי לסיים את המירוץ במקום ה-26 הכללי, מתוך 465 צוותים שזינקו למירוץ, ואף לסיים במקום הראשון בקרב הצוותים הפרטיים.

הילל סגל ורז הימן עלו בלימה, בירת פרו על רמפת המסיימים של הדקאר, עם רכבם הצהוב ודגלי ישראל, כדי לזכות בתשואות ובגביעים אודות ההישג חסר התקדים מבחינה ישראלית.

המנצח הכללי של הדקאר היה סטפן פטרהאנסל עם המיני קאנטרימן ובכך למעשה רושם לזכותו את הניצחון העשירי במירוץ הדקאר, 6 מהם על גבי אופנוע ימאהה בשנות התשעים. זהו הניצחון הראשון שלו בדקאר מאז הועבר לדרום אמריקה, כאשר הניצחונות הקודמים שלו בענפי הרכב היו עם מיצובישי בשנים 2004, 2005 ו-2007.

קרב עיקש התרחש בקרב ענף האופנועים, כשמקר קומה ודספרס נאבקים זה בזה על ההובלה עד לרגע האחרון. אז סבל אופנועו של קומה מכשל בתיבת ההילוכים, מה שאפשר לדספרס להקדימו לקו הסיום ולרשום לזכותו את הניצחון הרביעי בדקאר. קודם לכן סיים ראשון בשנים 2005, 2007 ו-2010. ארג'נטינו אלחנדרו היה למנצח בקבוצת הטרקטורונים וג'רארד דה-רוי הוביל את משאית האיווקו הכחולה שלו בשערה אל המקום הראשון בקרב המשאיות.

המשך הדיווח והסיקור המלא מסיכום הדקאר, בהמשך.

עוד ספורט מוטורי ודיווחי הדקאר בוואלה! רכב

מצטרפים לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • דקאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully