וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי ניסני פותח עונה בפורמולה מאסטרס

הנהג הישראלי הצעיר יוזנק בעוד עשרה ימים עם קבוצת מוקה מוטור ספורטס לקראת עונה שניה בסבב ADAC פורמולה מאסטרס. הנהלת הקבוצה: "רוי הוא כשרון גדול"

נהג המירוצים הישראלי רוי ניסני נערך לקראת פתיחת עונה חדשה בפורמולה מאסטרס. ניסני בן ה-17 נמצא בימים אלה בגרמניה בעיצומם של אימונים עם קבוצתו מוקה מוטור ספורטס עשרה ימים לפני הזנקת הסבב לשנת 2012. זוהי עונתו השלישית בקבוצה, ולפי בעליה, פיטר מוקה, צפויה לו עונה מרתקת: "רוי הוא כישרון גדול ואנחנו רואים בו נהג מוביל. יחד איתו הקבוצה תיאבק על האליפות".


בסבב המאסטרס מתחרים כ-20 נהגים שייקחו חלק ב-24 מירוצים בשלושה סופי שבוע. כנהוג לפני הזנקת המירוץ, הנהגים ישתתפו במקצי דירוג, כאשר עמדת הפתיחה במירוץ הראשון והשני, תקבע על ידי הזמן הטוב ביותר מבין שתי הקפות. ניסני ישתף השנה פעולה עם הנהג הגרמני בן ה-20 ג'ייסון קרמר, לצידו בקבוצת מוקה מוטור ספורטס. טכנולוגיות ההינע במירוצי המאסטרס השנה מבוססת על מנועי 1.6 ל' של פולקסווגן עם 145 כ"ס.

אשתקד, סיים ניסני את העונה במקום ה-11 בתום 24 מירוצים ובתחושות מעורבות. במהלך השנה הציג יכולת גבוהה ומשכנעת, סיים פעמיים על הפודיום, וב-12 המירוצים הראשונים דורג בין עשר המובילים.

המירוץ הראשון צפוי להיערך ב-31 במרץ במסלול אושרלסבן בגרמניה, כשלאחר מכן תעבורנה הקבוצות לאוסטריה, הולנד ולגרמניה בהוקנהיים. סך הפרסים השנה יעמוד על 100 אלף יורו (כחצי מיליון שקלים), ושידורים של המירוצים מועברים לתשע מדינות, כולל לישראל. כולנו בוואלה! רכב מאחלים לו הצלחה גדולה בעונה החדשה בפורמולה מאסטרס.

לאתר של רוי ניסני

האתר של פורמולה מאסטרס

עוד ספורט מוטורי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • רוי ניסני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully