וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה סיוויק החדשה בישראל

הונדה סיוויק החדשה הגיעה לישראל בגרסת ארבע וחמש דלתות מצוידת במנוע 1.8 ל' ותיבת הילוכים ידנית ואוטומטית. המחיר, החל מ-126 אלף שקלים

מאיר, יבואנית מותג הונדה לישראל, החלה לשווק היום בארץ את המכונית המשפחתית החשובה ביותר שלה, הונדה סיוויק 2012. הדור התשיעי של הסיוויק המשפחתית מגיע לישראל בשתי תצורות קלאסיות של סדאן והצ'בק, בערך כשנה לאחר שהושקו הדגמים לראשונה בתערוכת הרכב בעולם.

לסיוויק מנוע 1.8 ל' בעל תפוקה מרבית של 142 כ"ס ב-6,300 סל"ד, ומומנט של 17.7 קג"מ החל מ-4,300 סל"ד. המכונית תשודך בישראל לתיבת הילוכים אוטומטית עם חמישה יחסי העברה, או לתיבה ידנית ששה הילוכים. הביצועים הרשמיים של היצרן טוענים למאוץ ל-100 קמ"ש ב-9.1 שניות, מהירות מרבית של 210 קמ"ש, וצריכת דלק ממוצעת של כ-11.7 ק"מ לליטר. דרגת זיהום האוויר עומדת על 137 גק"מ. בסיוויק אף מותקן מנגנון חכם Econ Assist המסייע (עם היגוי חשמלי) להפחית את השימוש במשאבים ובבנזין.

שתי הגרסאות מוצעות בחבילות אבזור סטנדרטיות. המפרטים כוללים חישוקי מגנזיום, מערכת שמע יוקרתית, כניסות לחיבורי USB ו-AUX, מושבים רחבים, משענת יד-מרכזית, בקרת אקלים, צג גדול ושימושי לניטור אחר המערכות ועוד. מעטפת ההגנה מורכבת משש כריות אוויר, בקרת יציבות, אופציה לניתוק כרית האוויר בצד הנוסע, סיוע לבלימה, משענות ראש אקטיביות וכן חמישה כוכבים במבחני הריסוק האחרונים של Euro-Ncap.

הסיוויק החדשה פותחה במשך ארבע שנים. העיצוב החיצוני הוא עיבוד קל לדגמים הקודמים, לבטח לאחר גרסת ה-5 דלתות העתידנית, אולם בהונדה השקיעו מאמצים לשפר את הנדסת האנוש של המכונית ואיכות החומרים בקבינה. עוד לדברי החברה, מציגה הסיוויק שיפור בשכוך המהמורות ויכולת הניהוג. במידותיה, אין שינויים מהותיים למעט תוספת של 2 ס"מ ברוחב וקיצוץ קל בגובה התקרה.

מחירה של הסיוויק יחל ב-126 אלף שקלים לגרסת הקומפורט הקומפקטית, מעליה מהדורה יקרה יותר ב-134 אלף שקלים ואילו גרסת הספורט תומחרה ב-145 אלף שקלים. מרכב הסדאן מוצע בגרסה אחת ובעלות של 139 אלף שקלים.

לדברי מנהל חטיבת הפרטיות בהונדה, עוזי גונן, הסיוויק החדשה היא מכונית תחרותית בקטגוריה המשפחתית: "מהדור היוצא של הסיוויק נמכרו בישראל למעלה מ- 30,000 מכוניות. הדור החדש של הסיוויק מציע מכונית משפחתית משודרגת בכל הפרמטרים. אין לי ספק שמחיריה התחרותיים של הסיוויק החדשה יובילו לגידול משמעותי במכירות של הונדה בארץ ובעולם". מבחן להונדה סיוויק החדשה, יערך בקרוב כאן בוואלה! רכב.

עוד הרבה על הונדה בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

הונדה סיוויק ארה"ב. AP
הונדה סיוויק ארה"ב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully